Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor flytter man til i Bergensområdet?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-11, 19:32   #35
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor flytter man til i Bergensområdet?

Jeg er også fra Os og hadde aldri trodd jeg skulle flytte tilbake men er veldig fornøyd med det. Flyttet i gangavstand til Bergen. Flott natur, god skole, mange bhg og rimelige hus. 25 min til bergen og 18 min til lagunen. Her kan vi sove med ytterdøren åpen og sykler kan stå på tunet. Liker oss virkelig godt her. Ungene går i bhg ned klassekamerater og de er under 20 elever i klassene. Og skal man bygge på kan man reise ned på kommunehuset og snakke med en elskverdig mann som geleider man gjennom det.

Vi flyttet fra fyllingsdalen, det var fint å bo der med små barn og det er fint å være gammel der men vi ville ikke ha skolebarn der.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:02.