Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva er in på slipsfronten?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-11, 09:48   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er in på slipsfronten?

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Finn noe som matcher det du bruker å ha på på slipsdagen hans

Altså min kjole? Den er lys gråblå.

Han er selv høy og lys. Har det noe å si for farger?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-11, 12:10   #2
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Altså min kjole? Den er lys gråblå.

Han er selv høy og lys. Har det noe å si for farger?

Min mann er lys og fin, og jeg kan tenke meg at han er veldig fin med slips som i gråblått.
Han kan sikkert ha en farge som er hakket sterkere enn kjolen din, men men omtrent i samme fargegata.

Gammel 01-08-11, 13:21   #3
lego
bygger

lego sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Ishavsbyen
lego er litt kullego er litt kul
Standard

Slips må vel stå til dressen og skjorta også. Siden det er sommerbryllup ville jeg selv valgt ei skjorte med kinakrage e.l. og som fint går å bruke uten trøye til. Uansett ikke slips sommerstid (ok, sikkert i kongelig bryllup). Hvilken farge på dress og skjorte?

lego er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-11, 15:57   #4
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av lego, her.

Slips må vel stå til dressen og skjorta også. Siden det er sommerbryllup ville jeg selv valgt ei skjorte med kinakrage e.l. og som fint går å bruke uten trøye til. Uansett ikke slips sommerstid (ok, sikkert i kongelig bryllup). Hvilken farge på dress og skjorte?

Hm. Jeg trodde han "måtte" ha mørk dress og hvit skjorte.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:32.