|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1141 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!
Dette har jeg jo påpekt i flere dager, at disse aksjonistene er helt utrolige. Jeg hadde vurdert å reise dit når dette var et tema før helgen, men nå er jeg ikke tøff nok. Jeg tror ikke Stiklestad er trygg i år. |
|
|
|
|
#1142 |
|
TittelTøs
|
Det var vel det han trodde, mente, håpet, forutså/[noe annet], siden han - ifølge medier, var sikker på at han vil bli skutt på vei til rettslokalet.
|
|
#1143 |
|
Profesjonelt paranoid
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Stiklestad er minst like trygt som et hvert annet sted i Norge denne uka. La deg ikke mobbe, reis for all del dit, kos deg med Spelet og hva som ellers er der, og vis gjerne disse gjøkene hva du mener om dem med det samme. |
|
|
|
|
#1144 |
|
Epikur
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!ABB velger en Ap-advokat fordi han tenker på Ap som fienden og vil ha en advokat derfra. Han demoniserer og avhumaniserer dem som ikke mener det samme som seg, han tenker på dem som forrædere, svikere og avskum. Det hjelper selvsagt å tenke slik når man skal slakte dem ned.
|
|
#1145 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Jeg tror ikke jeg helt skjønner hva du mener. Planen hans er livsverket. Planen var for god. Den virket. Han fikk utført det han skulle. Det er forjævlig. Hadde planen vært dårligere hadde han blitt avslørt. Det han kom opp med var så jævlig, det var utspekulert og planlagt over så lang tid, at jeg klarer ikke på noen måte å kalle det stusselig. Hadde det vært en stusselig eller dårlig planlagt hadde vi nå humret over idioten som trodde det gikk an å selvmekke gjødselbombe og sprenge regjeringskvartalet. Liksom, da blir man jo avslørt!
|
|
#1146 |
|
Passiv
|
Neinei - dette var ikke planen. Planen var endring av Europa - dette skulle bare starte endringen. Nå skulle det komme revolusjon og så en ny verdensorden hvor muslimene ikke lenger skulle eie Europa. |
|
|
#1147 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Jeg er enig. Spørsmålet er hva vi gjør med det.
|
|
#1148 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Det er fremdeles en veldig spesiell stemning i Oslos gater. Folk overalt, og det er en helt spesiell varme mellom fremmede mennesker til tross for at blikkene er sorgtunge. Sterkt. |
|
|
|
|
#1149 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!ABB kommer til å få 30 meget tøffe år i fengsel. Han vil havne nederst på rangstigen - under de pedofile - og handlingen hans vil ikke bli glemt av de innsatte. Han vil få juling og bli pissa på så det holder. |
|
|
|
|
#1150 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Man må se historien litt lengre tilbake i tid, og fargen på korset til "kulten" han er med i...
|
|
#1151 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
For all del, jeg mener ikke at kommunismen har hevd på den røde fargen. Men det er i all hovedsak kommunismen som blir assosiert med rødt, dersom vi først skal koble farger og politikk, og dermed virket fargevalget lite gjennomtenkt for en som virker særs opptatt av symbolikk. Men det viser vel at han er mer opptatt av å bruke symboler av betydning for han, snarere enn hvordan han oppfattes av folk flest.
|
|
#1152 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Det er fint å se avisbilde av kronprinsen og utenriksministeren og biskopen av Oslo i en moské for å holde minnestund.
|
|
|
#1154 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rhino Thue.
|
|
#1155 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Jeg har bare sjekket Dagbladet i dag, men de hadde ikke brukt noen av propagandabildene i dag. Hvordan er det med de andre avisene?
|
|
#1156 |
|
Sånn passe sane
|
De er da fortsatt i nettavisene? Har sett alle som en idag også.
|
|
#1157 |
|
intro
|
Ikke i noen nye saker, vel? Jeg synes nesten bare jeg har sett bildene fra politibilen, men jeg skal ikke påberope meg å ha fingransket alt.
|
|
|
#1158 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Ang. bildebruk synes jeg på en måte at uniformsbildet og frimurerbildet var bedre å se enn de mer fjonge bildene av ham i dress og vanlige klær. |
|
|
|
|
#1159 |
|
Ekvilist
|
Bare vent. Om seksti år kommer du til å synes at han er dritfin.
|
|
#1160 |
|
Sånn passe sane
|
Hm, kanskje du har rett. Jeg har ikke fulloversikt over hva som er gammelt og nytt må jeg innrømme. Det er fryktelig mange artikler.
Når vi kommer til 2083 vil vi selvsagt skjønne alt.
![]() |
|
|