Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-07, 09:53   #141
tiril
Passiv

Standard

Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg skjønner godt at Marianne Aulie er bitter og synes dette er en forferdelig opplevelse.
Det jeg imidlertid ikke skjønner er fremgangsmåten hennes.
Jeg har i hele går og i morges hørt henne på radioen og jeg synes hun ødelegger mye for seg selv.

At hun ønsker hevn er jo normalt, men hva med å hevne seg via en anmeldelse - ikke en historie i kulørt presse og avsløringer på et allerede omstridt radioprogram?

Helt einig at fremgansmåten hennar er lite gjennomtenkt, på samme tid trur eg ikkje jenta er dum. Ho vil nok ha temaet opp og fram i media, skape blest om eit viktig tema trur eg. Og det har ho til dei grader klart! Litt av blesten kan man og sjå i tråden her.

Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 09:58   #142
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

JC Elden er allerede advokat for den ene av de. :åpplyser:

JC har en tendens til å forsvare skyldige....Selvom man er uskyldig til motsatt er bevist.

Hvem i alle dager satte deg til å fordele skyld?
Det der er en av de drøyeste påstandene jeg har lest på lenge.

Generelt sett synes jeg det er drøyt å ta en slik sak via media. Uansett hva som har skjedd eller ikke, så åpner for så himla mye spekulasjoner og rykter sprer seg som kjent som ild i tørt gress.

Gammel 13-03-07, 10:00   #143
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Hvem i alle dager satte deg til å fordele skyld?
Det der er en av de drøyeste påstandene jeg har lest på lenge.

Generelt sett synes jeg det er drøyt å ta en slik sak via media. Uansett hva som har skjedd eller ikke, så åpner for så himla mye spekulasjoner og rykter sprer seg som kjent som ild i tørt gress.

Trodde et øyeblikk her det var bare jeg som reagerte på slike påstander.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 10:09   #144
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

JC har en tendens til å forsvare skyldige....

Så du kjenner alle klientene hans personlig formoder jeg? Det der må være den dummeste påstanden jeg har hørt på lenge.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 10:11   #145
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er det jammen meg mye sprøyt å finne. Det er ulovlig å komme med slike påstander på radio i en sak som ikke er anmeldt eller der de anklagede er funnet uskyldig. Vi har et rettsystem som skal ivareta ALLES rettigheter, både anklager og anklagede.

Dette er selvtekt og helt uakseptabelt, om det skulle være aldri så forståelig og sant eller whatsnot.

Og hvis jeg hadde vært kjendis og utsatt for dette, hadde jeg definitivt vurdert Elden som er flink til å takle presset. "Da er man skyldig", my ass. :klaskepanne:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 10:14   #146
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Her er det jammen meg mye sprøyt å finne. Det er ulovlig å komme med slike påstander på radio i en sak som ikke er anmeldt eller der de anklagede er funnet uskyldig. Vi har et rettsystem som skal ivareta ALLES rettigheter, både anklager og anklagede.

Nettopp! :kidoki:

Gammel 13-03-07, 10:20   #147
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette er selvtekt og helt uakseptabelt, om det skulle være aldri så forståelig og sant eller whatsnot.

Og hvis jeg hadde vært kjendis og utsatt for dette, hadde jeg definitivt vurdert Elden som er flink til å takle presset. "Da er man skyldig", my ass. :klaskepanne:

Amen!!

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 10:26   #148
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Måtte Scrletts kloke innlegg bli til ettertanke for alle som har deltatt i denne tråden!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 11:51   #149
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Men hvorfor ble egentlig Aulie intervjuet av Mina?

Syntes Mina stadig er oppi litt drøye saker.

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 12:11   #150
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Vanligvis ville jeg vært enig med deg mhp dette med foreldelse, men siden hun ble forsøkt voldtatt den gangen kan jeg ikke tenke meg at det å anmelde det den gangen heller ville ha ført til noen straff.

Meget mulig at det ikke ville ført til en straff ved at det var førsøk til voldtekt, men da hadde det i alle fall vært en sak. Det er det ikke i dag 14 år senere, dersom ikke flere kvinner står frem i dag da, og sier at de ble forsøkt voldtatt av de samme to personene for la oss si 1 måned eller 2 uker siden, DA hadde hun kanskje hatt noe å komme med som enklere hadde kunne forsvares enn dette hun har gjort nå. Dette er og blir en privatsak mellom henne og de to hun beskylder. Hadde hun et slikt behov for å få dette ut av systemet, burde hun gått til politiet og fortalt historien, og ikke til pressen. Det hun gjør nå er å bryte straffeloven. Det er ikke sikkert hun snakker usant, og de to mennene sier hun lyver. Vi VET IKKE hva som er sant eller usant, men hun har faktisk ikke etter norsk lov, lov til å si slike ting, og i hvert fall ikke uten en rettskraftig dom, og langt mindre en anmeldelse, å slå i bordet med. [/quote]

Gammel 13-03-07, 12:14   #151
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Christinamor, her.

Noen som vil prikke meg med hvem det er? har ikke lyd på pc'n her jeg sitter, så youtube er til liten hjelp.......

Opprinnelig lagt inn av nikki, her.

Jeg lurer også.Noen som gidder sende en liten prikk

Kanskje dere bør lese dette:

http://www.kjendis.no/2007/03/13/494838.html

Gammel 13-03-07, 12:15   #152
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man må være bra idiot om man tar slike trusler alvorlig.

Gammel 13-03-07, 12:17   #153
Elin

Elin sin avatar

Standard

Gammel 13-03-07, 12:20   #154
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Kanskje dere bør lese dette:

http://www.kjendis.no/2007/03/13/494838.html

Han ville ikke jeg gått i mot hvert fall.

Gammel 13-03-07, 12:21   #155
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Man må være bra idiot om man tar slike trusler alvorlig.

*Idiåt*

Ja, han får litt av en jobb om han skal ta alle som nevner disse to navnene på nettet.

Gammel 13-03-07, 12:22   #156
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man trenger da ikke nevne navn engang. Man kan bare, som flere har sagt i tråden her, bare søke på en viss kvinnes navn på youtube.

Gammel 13-03-07, 12:26   #157
Elin

Elin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Man trenger da ikke nevne navn engang. Man kan bare, som flere har sagt i tråden her, bare søke på en viss kvinnes navn på youtube.

Men det er faktisk noe helt annet, Sitron, enn å med viten og vilje legge ut navnene på de to på bloggsider, lage hjemmemekkede sider på Youtube osv.

Det at du eller jeg eller hvemsomhelst på egenhånd klarer å finne ut av hvem disse to mistenkte er, kan selvfølgelig aldri få en konsekvens, det forstår alle. Det skader ingen at jeg går inn på Youtube og søker og kanskje finner noe, men om jeg etter at jeg har funnet ut noe, legger funnet mitt ut på bloggen min, i leserinnlegg, med bilder av de to osv. jada, har jeg faktisk gjort noe som kan trekkes i retning av det Elden mener.

Gammel 13-03-07, 12:27   #158
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eh, jeg tviler på at han snakker om personer som prikker hverandre på nettet. Han snakker da om folk som legger ut navnene i blogger og på Youtube og lignende.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 12:27   #159
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Det er vel ikke noe HELT annet. Med mindre man forventer at folk er stokk dumme. Ved å føre folk rett til dørstokken, så bidrar man til å spre dette.

Gammel 13-03-07, 12:28   #160
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I følge forumreglene som dere alle har sagt at dere godtar skal man ikke bryte gjeldende norsk lov, og ved å navngi disse kjendisene per prikk syns jeg dere gjør nettopp det. :Prippen og lovlydig:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:20.