Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Finansdepartementet har eksplodert!

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-07-11, 00:54   #11
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Dette har vært en tøff helg. Jeg har tilbragt utallige timer foran TV-skjermen og på nettet. Barna har fått med seg altfor mye føler jeg, men vi har snakket og forklart og bearbeidet, så jeg tror de er godt rustet til å møte hverdagen i morgen. Det meste av tiden har de tilbragt med min mor som sammen med dem har plukket bringebær, laget lapper, malt bilder, lest, lekt og spilt DS.

Det er så ufattelig og feriefølelsen fikk en brå slutt. I natt når jeg la meg sa jeg til mannen at jeg tidligere i uka aldri ville trodd jeg skulle sagt disse ord, men det eneste jeg følte når jeg la meg da var at det ville bli godt å komme tilbake på jobb og få gjøre noe meningsfylt!

Jeg håper forøvrig det er mange som kommer til blodbanken i morgen, mye blod har blitt brukt i helgen og selv om endel sykehus har holdt åpent og blodgivere har stilt opp så er lagrene nå ganske lave og det er viktig å prioritere å komme til blodbanken. Kan man ikke gi selv så er det viktig å minne andre på det.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:45.