|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#861 |
|
Epikur
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Det vi må passe på er at det ikke er rom for at det utvikler seg flere ensomme koko-narcissist-ulver der ute, men at vi ser rundt oss og tar tak i alle underdog'sene, alle de sinte, frustrerte, ensomme som står foran speilet og poserer i uniformer, skriver lange manifester og burer seg inne i årevis.
|
|
#862 |
|
Einsam
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Hva skjer nå? |
|
|
|
|
#863 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Utrolig rørende gudstjeneste på tven nå. Særlig da de sang "Til Ungdommen":
|
|
#864 |
|
Einsam
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Jeg har også sett gudstjenesten. Stoltenberg må ha en utrolig indre styrke. Det var enormt å se ham holde sin tale, når man skjønner mer og mer at han har mistet mange av de han selv har kjær. |
|
|
|
|
#866 |
|
Epikur
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Anbefaler denne linken:
|
|
#867 |
|
<*(((<
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Det kan se ut til at store deler av manifestet er kopi av manifestet til Una-bomberen: http://www.document.no/2011/07/behri...-una-bomberen/
|
|
#868 |
|
Passiv
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!
Han har ikke skrevet det selv engang, nei. Tullingen. |
|
|
#869 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Sterk minnegudstjenese.
|
|
|
#871 |
|
By the Sea
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Hva er forskjellen på å være "spik, spenna gæærn" og å være psykisk syk?
|
|
#872 |
|
Bedreviter
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Jeg nærer en dyp, dyp respekt for Stoltenberg disse dager. Han har sagt og gjort alt riktig, i alle fall slik det ser ut fra utsiden, og det må ha vært en umenneskelig påkjenning for ham, all den tid han helt sikkert er personlig berørt også. |
|
|
|
|
#873 |
|
Ekvilist
|
Æsj, nå mistet jeg et sitat. Fra SF som var uenig med Niobe?
|
|
#874 |
|
Bedreviter
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Jeg blir også kvalm av glansbildene som pryder medias forsider nå. Eneste fordelen om det skulle bli åpent fengslingsmøte i morgen, er at vi da vil få nye bilder av fyren som ikke er stylet og glanset. |
|
|
|
|
#875 |
|
Ekvilist
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Jeg er også rørt og stolt over å leve i et land med en ledelse som den vi har. Jeg har fjernet meg litt fra Stoltenberg politisk, men jeg har alltid hatt stor respekt for mannen. Den er ikke mindre nå.
|
|
#877 |
|
By the Sea
|
Ja, det har jeg også tenkt mange, mange ganger i løpet av de siste dagene.
|
|
#879 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Men hva sier lovverket vårt om dette? Kan han bli dømt opp mot hvert enkelt drepte, og få over 90 "livstidsdommer"?
|
|
#880 |
|
Tidsklemma
|
Jeg også. Jeg er veldig imponert over hvordan han klarer å være så rolig, så fattet og fornuftig når han selv nok sliter med en stor personlig sorg.
|
![]() |
|
|