|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#701 |
|
Einsam
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!
Enig med deg. Bildene fra utenlandske medier er mye verre.
Det var en periode i går det var mye ubekreftet, men jeg forstår kaoset... |
|
|
|
|
#702 |
|
ctrl+z
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Nettpublikasjoner har gjort deskens jobb kritisk og feil blir begått, helt åpenbart. De siste fem årene har mediehusene måttet forandre seg dramatisk.
|
|
#703 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Akkurat den lille nølingen gjorde stort inntrykk på meg, faktisk.
|
|
#704 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
#705 |
|
ctrl+z
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Ja, jeg har frysninger fremdeles. Jeg har forøvrig alltid hatt stor respekt for Stoltenberg, men både Fabian Stang og Erna Solberg har imponert meg stort dette døgnet. Det hadde jeg ikke trodd for et par dager siden.
|
|
#706 |
|
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!85 bekreftet fra Utøya
|
|
#709 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Det blir ikke opplyst om tall på savnede.
FINNI gullungene -97, -02 og -05 Sist redigert av Finni : 23-07-11 kl 18:43. |
|
|
|
|
#710 |
|
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Uff, det ble plutselig mye nærmere dette. Sønnen til en bekjent av oss var savnet i flere timer, men ble til slutt funnet med skuddskade og punktert lunge. Han er nå operert og utenfor livsfare, men som faren sa: Skuddskaden er det minste problemet. Kameraten til tantejenta og søskenbarnet mitt er fortsatt savnet og skal sist ha blitt observert da han forsøkte å svømme i sikkerhet. |
|
|
|
|
#711 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Nå er jeg så sliten. Jeg griner og griner, mistet helt fatningen. Har hatt en venninne hos meg. Snakket og snakket. Jeg forstår ikke dette, at noen kan gjøre noe sånt. Jeg føler meg tåplig så reagerer så sterkt, jeg kjenner ingen nære som er berørt, men likevell så reagerer jeg så sterkt.
|
|
|
#712 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Forferdelig. Det føles litt surrealistisk at dette helvetet har utspilt seg i såpass kjente trakter fulle av barndomsminner.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou Sist redigert av kie : 23-07-11 kl 19:17. |
|
|
|
|
#713 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Jeg griner jeg også, amo. Flere ganger i dag. Jeg begynte i morges da jeg hørte det overveldende tallet på døde, og har bare fortsatt utover dagen, selv om ingen av mine nære er rammet. Nå fant jeg akkurat denne lista over overlevende i kaffebloggen - og blei veldig glad for å se et kjent navn på den. Så nå griner jeg litt igjen. Jeg kjenner strengt tatt ikke vedkommende så godt, men tidligere elever er nå liksom litt barna mine, da - selv når de har glemt meg for lenge siden.
|
|
|
#715 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!4-5 savnede, såvidt jeg forstår.
|
|
#716 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Dette er jo rett og slett noe som ikke er mulig å ta helt inn over seg, synes jeg. Det er bare helt absurd. Reaksjonene mine er forsinket, jeg ble rett og slett bare kald, og skjønte ikke hvorfor mannen syntes det var noe å fortelle sine foreldre om, det at kusina mi var på utøya. hun hadde jo kommet i land... (vi er på ferie hos svigermor, og jeg fikk ikke bekreftet st hun var der før hun også var bekreftet i land, en av de som svømte tidlig)
|
|
#717 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Jeg danset en kinn mot kinn dans med Peder isted.. og hvisket i øret at jeg var glad i han. Og da var det utrolig deilig med to smålubne hender rundt halsen min, og en stemme som hvisket "gla i dæ" tilbake..
|
|
#719 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Jeg ser frem til å få innsikt i motivet til denne galningen, hva i alle dager har foregått inne i hodet hans. Dette er jo en helt unormal oppførsel, å helt alene gå løs på dette viset mot uskyldige mennesker.
|
|
#720 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det lurer virkelig jeg også på.
![]() |
|