|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#641 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!
Huff! Det var tøfft å lese. Tårene presser på. Jeg kan aldri klare å sette meg inn i den forferdelige situasjonen disse stakkars ungdommene har vært i. Den frykten de må ha følt.
|
|
#642 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Dette er helt forferdelig! 84 ungdommer - vår framtid! Jeg gråter for dem alle, for de pårørende, for de overlevende som måtte oppleve dette helvetet.
|
|
#643 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Finansdepartementet har eksplodert![quote=Tuneland;2892211 |
|
|
|
|
#644 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!For en forferdelig dag. Både i hjertet av byen min, og for en hel gjeng engasjerte, framtidsoptimistiske ungdommer på Utøya. Tankene mine går til alle berørte.
|
|
#645 |
|
Viser tenner
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Jeg bare gråter. Har venner med skadde og savnede/omkomne barn/ungdommer, og som tidligere AUFer gjør dette ufattelig vondt ...
|
|
#646 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Hjertet mitt blør for alle som har denne katastrofen innpå seg. |
|
|
|
|
#647 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Sterk lesning i den bloggen.
|
|
#648 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Vg melder at politiet frykter en gjerningsmann nr to på frifot: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/o...artid=10080633.
|
|
#649 |
|
superbruker
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Det er visst mulig at det er en gjerningsmann til. Ungdommene på Utøya beskriver to personer som skjøt. Politiet leter etter en til. En som var litt lavere, lys og ikke kledd i politiuniform.
|
|
#650 |
|
Ekvilist
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Jeg fikk ikke sove i natt, og sovnet først på morgenkvisten. Bilder av 6-7 døde på få kvadrat sa meg at tallet ti var veldig langt fra det reelle, og jeg lå og kvernet på dette.
|
|
#651 |
|
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fikk helt panikk her. Hadde sendt alle ungene på butikken da jeg leste dette. Kastet meg i bilen og fikk hentet de. Bor ikke mer en ti-femten minutter unna med bil men jeg er nok litt hysterisk nå. |
|
|
|
|
#652 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Fortsatt helt uvirkelig og klumpen i brystet like hard. Trillet tur med minstemann og så alle rundt her som flagger på halv stang.
|
|
#653 |
|
Ekvilist
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Jeg mener ikke nødvendigvis at det er galt at bildene blir brukt, altså. Det har jeg ikke tenkt gjennom. Jeg bare tenker "egenreklamebilder" når jeg ser dem, og føler ubehag.
|
|
#654 |
|
maler
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Herlighet. Jeg sovna som en stein igår fordi jeg var helt utslitt, og så våkner jeg til at det var minst 80! Det er helt ufattelig ille. Jeg kommer ikke på noe i den størrelsesorden noen sinne her til lands, det er helt grusomt! Stakkars, stakkars foreldre som ikke får hjem igjen ungene sine og stakkars ungdommer som er merket for livet!
|
|
#655 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Jeg holder mitt søskenbarn med selskap nå, de har ikke hørt noe fra venninnen hennes enda. Kun 2-3 som ikke er redegjort for fra hennes landsdel. Dette er helt uvirkelig. |
|
|
|
|
#656 |
|
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
...tårene bare renner. For et grusomt mareritt. Det er helt uforståelig og uvirkelig.
|
|
#657 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Jeg har rett og slett ikke ord. Jeg var også helt utslitt etter gårsdagen og la meg halv fire i natt. Da var ennå ikke de nye tallene kommet. Jeg er helt gåen. |
|
|
|
|
#660 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Fikk sjokk da jeg leste i dag morges at over 80 ble drept på Utøya. I går før jeg la meg var det syv. Så ufattlig trist.
![]() |
|
|