Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

66 dager igjen til True Blood sesong 4

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-07-11, 00:26   #221
Katie
:)

Katie sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Katie er litt kul
Standard

Sv: 66 dager igjen til True Blood sesong 4

KROKODILLER!! Haha

Gammel 20-07-11, 00:36   #222
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katie, her.

KROKODILLER!! Haha

Ja for det ordet hadde de sikkert på svensk i vikingtiden!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 00:44   #223
Katie
:)

Katie sin avatar

Hvor: Oslo
Katie er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Ja for det ordet hadde de sikkert på svensk i vikingtiden!

Morsomt var det uansett! Eric er søt som full

Gammel 20-07-11, 00:45   #224
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Denne t-skjorta var kul da! http://store.hbo.com/true-blood-fang...ows_true-blood

Gammel 20-07-11, 00:45   #225
Daisy

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Ja je glo jeg og altså. Bare kom tilå tenke på det i ettertid. Men han reiser sikkert til Sverige og sånn og fresher opp språket. Han kunne jo tysk også.

Tre stk!
Gammel 20-07-11, 00:51   #226
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Denne t-skjorta var kul da! http://store.hbo.com/true-blood-fang...ows_true-blood

Den satt jeg og skulle bestille nå, da jeg fikk opp link på FB. Men tror du ikke de kun sender innenfor USA og Canada?

Gammel 20-07-11, 18:20   #227
Ylvania
Steiketakkehatar

Ylvania sin avatar

Ylvania er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katie, her.

Morsomt var det uansett! Eric er søt som full

Han er søt uansett..

Gammel 20-07-11, 20:53   #228
Slettet bruker
Passiv

Standard

Niks. Dette blir bare flauere og flauere. Herregud. Han er ca litt under modenhetsnivået til sønnen min på tretten.

Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 20:57   #229
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jammen han SKAL jo være sånn, han er jo ikke seg selv. Jeg synes det er en artig historie.

Gammel 20-07-11, 21:01   #230
Slettet bruker
Passiv

Standard

Han trengte ikke være så mye sånn.
Han kunne vært undrende og reflekterende - men voksen.

Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 21:03   #231
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Næhæsj, han skal jo være rett og slett dum, fordi han har mistet hukommelsen, og i sist episode var han jo til og med full. Artig.
Men ja, det er jo godt det ikke er varig, for han ER jo selvsagt mye mer spiselig som litt ond og manipulerende, og såå selvsikker.

Gammel 20-07-11, 21:09   #232
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

jeg syns det er morsomt.. han kommer jo ikke til å være sånn for alltid.
Han er nydelig..
Det er jo ingen som tvinger dere å se på?

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 22:14   #233
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Jeg syns Eric fortsatt er lekker og syns egentlig det er litt morsomt. Venter spent på neste episode!

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 22:28   #234
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg håper det blir dusjing snart.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 22:39   #235
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, han burde da trenge en dusj etter den dukkerten. Han kan gjerne bytte ut den grufulle shortsen i samme slengen.

Gammel 20-07-11, 22:46   #236
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Altså, gidder noen å spoile den dusjgreia til meg her? For det er jo ikke sikkert vi får se det, og jeg har ikke lest mer enn den første boka enda, og jeg vil vite det NÅ.

Gammel 20-07-11, 22:55   #237
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

I bok 4 starter forholdet mellom Sookie og Eric i dusjen. Han kommer inn mens hun dusjer, tror jeg, og det er meget steamy skildret.

Gammel 20-07-11, 23:02   #238
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

I bok 4 starter forholdet mellom Sookie og Eric i dusjen. Han kommer inn mens hun dusjer, tror jeg, og det er meget steamy skildret.

Så får det gjenstå å se om de skildrer det like steamy i serien da.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-11, 00:03   #239
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

OMG... dette blir jo helt fantastisk.. merket jeg fikk gåsehud av å lese dette.

Når skjer dette da.. snart??????

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-11, 00:26   #240
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Ok gavepakke. Google det. Audio book. Sookie Eric shower scene eller noe.

Tre stk!
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:00.