![]() |
#721 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du nå?Nettopp begynt på "Tre uker med min bror" av Nicholas Sparks. |
![]() |
![]() |
#723 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Hva leser du nå?
Den er kjempefin. Om du er som meg så kan det være greit å ha med noe å tørke nesa med. Er ikke så ofte jeg griner når jeg leser bøker, men Boktyven fikk tårene til å renne. Kos deg med den - det er en god bok. |
![]() |
![]() |
#727 |
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du nå?Jeg leser Glemte minner av Rannveig Marit Mindresunde(debutant). En roman basert forfatterens slekt og to av norges historiens største rasulykker, Lodals-ulykkene(1905 og 1936).
Jeg syntes den var veldig bra og bedre enn bok #2 Fasandreperne.
#729 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva leser du nå?3/4 gjennom Storm of Swords, og utålmodig (men ineffektiv) på å komme meg à jour i serien.
#730 |
TittelTøs
|
![]() Sv: Hva leser du nå?Jeg føler jeg er klar for å LeseTM igjen, etter svangerskap, ammetåke, eventuelt andre unskyldninger m.m. Har derfor kastet meg over "Gjenferd" av Jo Nesbø. Etter at jeg sovnet fra de første sidene (
#731 |
...we have cookies
|
Jeg er ikke kommet så langt engang. Jeg har ikke sjekket hvor mange sider boka er på, men jeg har passert 200 og er ikke sikker på om jeg er fjerdedelen ut i den. Det er noen kapitler hvor det er veldig lett å legge den fra meg og litt tung å starte på igjen. Og likevel synes jeg historien blir mer og mer fantastisk. |
![]() |
![]() |
#733 |
Tøff
|
![]() Sv: Hva leser du nå?Jeg er 32% på vei i "A Dance with Dragons" etter å ha fått pløyd meg gjennom de fire første bøkene nå nylig. Det er ufattelig teit siden det, etter all sannsynlighet, blir rundt fem år før den neste kommer, men sånn er det.
#734 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva leser du nå?Jeg har også begynt på A Dance with Dragons!
#735 |
Prettiest mess ever seen
|
Jeg leser så sakte jeg kan. Hvilket ikke er så veldig.
#736 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du nå?Jeg har akkurat lest ferdig Nu, jävlar av Heidi Linde. Helt grei, men den kommer ikke til å gå inn i historien som en stor prestasjon på noen måte.
|
|