Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Verdens beste blender?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-07-11, 09:59   #27
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Verdens beste blender?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg har en ti år gammel KA og den knuser is og blander kokende suppe uten problem, Jeg har dog aldri forsøkt å blende verken avokadostener eller iPhoner med den, så det er mulig den ikke helt holder mål likevel.

Ja, altså: for alt jeg vet så kan den blende iPhoner også.

vanlige blendere er helt fine, altså, og knuser og blender som bare det, det er bare det at disse powerblenderne er i en helt annen klasse. Jeg laget alt det jeg nevner i den gamle blenderen, og alt ble godt og fint og jeg var fornøyd, men etter blendteckjøpet ble alt annerledes likevel. Før når jeg bledet blomkålsuppe, feks, kunne jeg sile de bittesmå partiklene mellom tennene, det kunne jeg i smoothien også. ikke noe problem, ikke noe å tygge på eller noe, men jeg kjente de bittesmå partiklene. Nå har blomkålsuppa mi akkurat like mange små partikler som fløte. Ingen.
Jeg kjøpte den imidlertid ikke fordi jeg trengte mat uten partikler, men fordi jeg blender veldig mye, og har brent motoren på en del. jeg var redd for å brenne motoren på kenwooden, siden den er så dyr.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:49.