|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Brudeparet ønsker seg reisegavekort
FÅ penger for å kjøpe mat på restaurant? Hvor?
|
|
|
#23 |
|
Gjer så godt eg kan
|
Sv: Brudeparet ønsker seg reisegavekortPanduro og tilsvarande stadar har kortholdar med klyper på toppen for bordkort. Kanskje det går an å feste papirflypengane der? Då får dei meir luft under vengene og. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Sv: Brudeparet ønsker seg reisegavekortSyns pengeflyet var en kanonide - og jeg tror ingen kommer til å få magesjau av det heller ;-) |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Hey.. for 2000 kr ville jeg vært villig til det, jeg, altså! Få både penger OG gå ned i vekt!!
|
|
|
#26 |
|
Prematurmamma
|
Si bank i bordet!
|
|
|
|
#27 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Brudeparet ønsker seg reisegavekortHva med å sette papirflyene på et lite stativ? En liten flyplass eller noe?
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Brudeparet ønsker seg reisegavekortJeg tror jeg hadde laget falske tusenlapper av kakepynt og gitt et MasterCard-gavekort. Det er så lett for at kontanter blir brukt på noe skalbare, også er de plutselig borte. Det hadde vært trist om det ikke ble brukt på noe ordentlig, synes jeg?
|
|
|
#29 |
|
heimføing
|
Sv: Brudeparet ønsker seg reisegavekortJeg tror jeg hadde kopiert pengene og laget papirfly av kopiene, og så heller gitt de ordentlige pengene ved siden av eller som gavekort. Har vært gaveansvarlig i etcpar brylluper og jeg hadde da sannsynligvis plukket pynten av kaka etter ganske kort tid heller enn å stå vakt ved kakebordet. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Bedreviter
|
Sv: Brudeparet ønsker seg reisegavekortJeg er vant til å tenke på penger som en potensiell bakteriekilde og synes ikke tusenlapper høres ut som noen appetittelig kakepynt. Ellers er jeg med Cuya her: det høres virkelig harry ut i tillegg. :medkjedelig: |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Nah, jeg får så og si aldri omgangssyke, det er uhyre sjelden. Og når jeg først får det så blir jeg sjelden veldig dårlig og det varer i kanskje maks 12 timer, og jeg kaster jo aldri opp. *bank i bordet*
|
|
|
#33 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Sv: Brudeparet ønsker seg reisegavekortFor en gjeng hysteriske folk.
|
|
|
#35 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Brudeparet ønsker seg reisegavekortJeg ville laget papirfly av pengene (men dere har høyt budsjett for bryllupsgave!), satt de på sånn kortholder, og hatt de ved siden av kaka.
|
|
|
#37 |
|
maler
|
Sv: Brudeparet ønsker seg reisegavekortHva med å lage et kort av et lite lekefly og feste et mastercardgavekort til det på et vis?
|
![]() |
|
|