|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)Det var da bare å søke på youtube på p3 marianne.
![]() |
#103 |
Nå også i farger
![]() Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)
Mannen hørte på klippet på nett før i dag, og når navnene skulle avsløres kom et Piiiip!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)Jeg går alltid glipp av sånne ting som "alle" snakker om! Helt typisk.
![]() |
#105 |
Gjør så godt som jeg kan.
Som jeg skrev i det andre innlegget mitt: at hvis de ikke har gjort det så synes jeg synd på dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Slumrende Ullteppe
|
Nå er jeg en av disse som overhodet ikke har peiling på hvem disse mennene er, og jeg kan styre min nysgjerrighet, da jeg rett og slett ikke har bruk for å vite hvem de er.
![]() |
#107 |
Ringskrømt
|
Denne tråden er ganske typisk for "voldtekstsaker", synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Passiv
|
![]() Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)JC Elden er allerede advokat for den ene av de. :åpplyser: |
![]() |
![]() |
#111 |
|
Javel.
![]() |
#112 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)Hvorfor skal ikke Marianne Aulie kunne gå ut i media og offentliggjøre disse navnene selv om det har gått 14 år?Blir de mindre skyldige etterhvert? |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Passiv
|
Kanskje det rett og slett bare er hennes måte å bli ferdig med hele opplevelsen på. En mørk hemmelighet hun har båret på alt for lenge og i forbindelse med alle voldtektene og voldtektsforsøkene i Oslo den siste tiden er det hennes måte å si : det har faktisk skjedd meg ! De er kjendiser, det kan være hvem som helst som utfører disse ugjerningene/forsøkene. De du mist hadde trodd det kunne være, dine idoler. |
![]() |
![]() |
#114 |
Hvor: Akershus
Nei, de blir ikke mindre skyldige, men i og med at det aldri har vært anmeldt, så har det aldri vært noen sak/rettssak mellom henne og de to navngitte, og dermed er det hun gjør helt uforsvarlig. Hvem vet om de to egentlig har gjort det? Vi kan tro og spekulere så mye vi vil, men hva om de faktisk ikke har gjort det?
![]() |
#115 |
Passiv
|
Det svaret får vi kanskje aldri. Det vet bare de det omgår. |
![]() |
![]() |
#116 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)Det er ille om hun har navngitt to mennesker som ikke har gjort dette ,det er sant. Jeg mener også det er ille at hun blir stigmatisert som en pr-syk person som gjør dette for å få oppmerksomhet. Hun er kanskje av de mange som ikke anmelder pga skyldfølelse, ung alder/usikkerhet osv. Er hun bondefanget om hun ikke anmeldte det for 14 år siden? Må hun som ekstra straff, i tillegg til overgrepet, gå rundt og bære på det resten av livet alene?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)Hvorfor fortsetter folk å spørre etter navnene deres når det er sagt gjentatte ganger i tråden at det ligger på youtube? Søk på p3 eller noe, så finner dere det. Verre er det ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
frakoblet
|
#This video has been removed by the user. #
![]() |
#120 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)Åja da så. |
![]() |
![]() |
![]() |
|