![]() |
#701 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva leser du nå?Jeg er halvveis i George R.R. Martins A Feast for Crows (etter å ha gaflet i meg A Clash of Kings og A Storm of Swords i ferien).
#703 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Hva leser du nå?Mr. Whichers mistanker eller mordet i Road Hill House.
#704 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du nå?John Irving; Siste natt i Twisted River. Begynte i dag, er på side 40 av 641. Forsøker å lese så langsomt jeg kan. Jeg elsker John Irving. |
![]() |
![]() |
#707 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du nå?Har akkurat slitt meg igjennom Øya.
#708 |
|
![]() Sv: Hva leser du nå?
Ferdig, og jeg likte boken veldig godt. En anderledes thriller, med en troverdig hovedperson.
#710 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du nå?De udødeliges assistent av Charlaine Harris. True Blood bøkene har gitt meg tilbake leselysten. |
![]() |
![]() |
#712 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du nå?Jeg er tom for lesestoff nå,så jeg holder på med en reprise. Skjebnenetter av Danielle Steel. Nå skal det sies at jeg har dilla på Danielle Steel og omtrent har hele serien,så når jeg går tom for lesestoff,tar jeg gjerne en reprise av en av hennes bøker. |
![]() |
![]() |
#713 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du nå?Holder nå på med Flaskepost fra P av Jussi Adler Olsen. Satser på at den er like god som de andre to i samme serie. |
![]() |
![]() |
#714 |
Peppy!
|
Jeg er også stor Irving-fan. Denne boken her er i samme sjanger, og verdt å lese! Han er ikke like crazy som Irving (ikke noen bjørner eller horer i Venezia, men brytere er nevnt flere ganger), men mange gode småhistorier og fengende persongalleri.
|
![]() |
![]() |
#715 |
:)
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: Hva leser du nå?Jeg ble akkurat ferdig med Ingenting å angre på av Trude Marstein, jeg likte den veldig godt. Ellers er jeg halvveis i The Elegance of the Hedgehog av Muriel Barbery og nesten halvveis i Hav av tid av Merete Morken Andersen.
#718 |
intro
|
![]() Sv: Hva leser du nå?Madrugada - en Svend Foyn-krim av Jan Mehlum.
![]() |
#719 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du nå?Jeg er igang med boktyven og skal kjøre fra Bergen-Molde i morgen. Vurderer å lese underveis. Ja gubben skal kjøre altså
#720 |
Passiv
|
Jeg også, så denne står på må_ha_listen. Skal snart ta frem igjen Garps Bok og En bønn for Owen Meany. Lenge siden jeg leste dem, før jeg ble ordentlig voksen, så det gleder jeg meg litt til. |
![]() |
|
|