Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hva leser du nå?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-07-11, 00:25   #681
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Jeg leser Jonathan Frantzen, "Freedom". Den er vel årets store snakkis, og en bok "alle" har lest. Jeg begynner å skjønne hvorfor, den fenger sterkt så langt.

Den er veldig bra men hans forrige bok, The Corrections er enda bedre så det er bare å glede seg!

Gammel 10-07-11, 00:47   #682
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Bad Boy av Peter Robinson; siste Inspector Banks-boka. :enkel sommerlektyre:

Gammel 10-07-11, 14:25   #683
Left
Passiv

Standard

Er 3/4 deler ut i Fatimas Hånd, og kjenner jeg gleder meg til å lese Havets Katedral også, selv om jeg kanskje skulle lest den først?

Hva synes dere som har lest disse?

Gammel 10-07-11, 14:26   #684
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Havets katedral ble jeg aldri ferdig med... Tror jeg.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 10-07-11, 14:30   #685
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Havets katedral ble jeg aldri ferdig med... Tror jeg.

Minner meg om mine erfaringer med Bølgene (V. Woolf)

Gammel 10-07-11, 14:31   #686
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

nettopp lest ut lucifers evangelium og nå har jeg begynt på Seierherren står alene, av Paulo Cohelo.

SpetakkelRandi er ikke aktiv  
Gammel 10-07-11, 14:32   #687
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Minner meg om mine erfaringer med Bølgene (V. Woolf)

Jeg begynte også på Skammen en gang, men synes den var tung. Men så har jeg hørt så mye bra om den! Så jeg lurer på om jeg må prøve igjen

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 11-07-11, 11:32   #688
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har nettopp begynt på en ny bok. På engelsk, denne gangen. "A writer at war: Vasily Grossman with the Red Army, 1941-1945".

Noen som har lest/hørt om den? Veldig interessant så langt.

Gammel 11-07-11, 12:29   #689
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Begynte på ny bok i går og har ikke kommet så langt, men likevel har den fanget interessen og nysgjerrigheten min alt. Tittelen er "Den femte kvinnan" og forfatteren er (tro det eller ei ) Henning Mankell.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 11-07-11, 15:05   #690
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Siste av Kate Morton. Husker ikke hva den heter.

Gammel 11-07-11, 15:05   #691
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Er 3/4 deler ut i Fatimas Hånd, og kjenner jeg gleder meg til å lese Havets Katedral også, selv om jeg kanskje skulle lest den først?

Hva synes dere som har lest disse?

Havets katedral er den mest meningsløse boken jeg har lest, bortsett fra Halvbroren.
Fatimas hånd har jeg ikke lest.

Gammel 11-07-11, 15:14   #692
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pasta, her.

Havets katedral er den mest meningsløse boken jeg har lest, bortsett fra Halvbroren.
Fatimas hånd har jeg ikke lest.

Halvbroren meningsløs?

Godt man er ulike.

Gammel 11-07-11, 15:20   #693
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har akkurat startet på bok tre i serien A Song of Ice and Fire. Bok fem i serien er bestilt, og jeg håper inderlig mannen rekker å gjøre serien ferdig altså.

Sist redigert av Bobbelur : 18-07-11 kl 11:31. Årsak: Leif Stave hadde vært innom...
Bobbelur er ikke aktiv  
Gammel 11-07-11, 15:38   #694
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Halvbroren meningsløs?

Godt man er ulike.

Jeg likte også Halvbroren, så ja - godt vi er forskjellige.

Gammel 11-07-11, 18:20   #695
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Har begynt på Hothouse Flower av Lucinda Riley, en god, men ganske lettlest roman. Tror den heter Orkideens hemmelighet på norsk.

Gammel 12-07-11, 10:44   #696
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Murder is easy av Agatha Christie.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv  
Gammel 14-07-11, 01:03   #697
Left
Passiv

Standard

Havets Katedral.

Gammel 14-07-11, 09:31   #698
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Drømmehjerte av cecilia samartin

Macky er ikke aktiv  
Gammel 14-07-11, 11:55   #699
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pasta, her.

Siste av Kate Morton. Husker ikke hva den heter.

En Svunnen Tid eller noe i den duren. Jeg hørte lydboken på engelsk, The Distant Hours, Morton kan virkelig det å skrive en god fortelling.

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv  
Gammel 14-07-11, 15:40   #700
Sissel
Bør lage seg en tittel selv

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har lest 5 bøker på Kypros:

Gjenferd - Jo Nesbø - Veldig bra
Rødhette - Unni Lindell - Ok
Hypnotisøren - Lars Kepler - Knallbra!
Fasandreperne - Jussi Adler Olsen - Veldig bra.
Spilt blod - Åsa Larsson - Ok

Sissel er aktiv nå  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:25.