|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Leser
|
![]() Har du gitarstativ til akustisk gitar?Nå skal gitaren opp fra kjelleren!!
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Har du gitarstativ til akustisk gitar?Snekre selv? Det var min avsluttende oppgave på ungdomsskolen, og faren min liker det selvlagde bedre enn kjøpt fordi det er spesialtilpasset gIbsongitaren hans. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Aktiv
Medlem siden: May 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Har du gitarstativ til akustisk gitar?Vi har et slikt som det du viser frem. Funker som pokker det, altså!
![]() |
#5 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Har du gitarstativ til akustisk gitar?Jeg har også et sånt og er fornøyd med mitt. Det samme er faren min, som har flere gitarer og bruker slike både hjemme og på spillejobber.
![]() |
![]() |
#7 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Har du gitarstativ til akustisk gitar?
Da koster den neppe det min koster.
![]() |
![]() |
#8 |
maler
|
![]() Sv: Har du gitarstativ til akustisk gitar?Slike stativer bør oppbevares utilgjengelig for løpende unger.
![]() |
#9 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Har du gitarstativ til akustisk gitar?Ja, jeg har gitarstativ til akustisk gitar. Den henger over hodet mitt akkurat her jeg sitter nå, og ble hengt opp for ikke så veldig lenge siden. Har også hatt gulvstativ, men foretrekker vegghengt gitar. (Er det åttitalls?
![]() |
|
|