Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Candy svelger kameler og flasher fordommer

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-07-11, 01:13   #11
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer

Opprinnelig lagt inn av Mindy Macready, her.

Jeg må innrømme at jeg hadde elsket en badevakt som fjernet håndklær fra reserverte solstoler, jeg virkelig hater folk som på død og liv skal springe ut i nattkjolen for å reservere solstoler. Til og med der vi var nå i sommer var de noen som måtte gjøre det, selv om det var plenty nok stoler til alle. Da var det plassene med skygge de ville ha.

Jeg spiste frokost, kledde meg om og gikk ut og skviste min domstol ned mellom dem med å flytte deres til siden. nd: og dreit i sure blikk fra de som kom dinglende en time etterpå (jeg tok tiden på noen som reserverte fire stoler en gang. De hadde lagt ut håndklær da je gikk til frokost 09:15 og dukket først opp klokken 11:45.

.

Vi er på Sunwing akkurat nå (ja, de familie-anleggene med Lollo & Bernie, Miniland osv) og her er solseng-mafiaen svært fremtredende enda reglene er nøye beskrevet flere steder på hotellet og i info-permer m.m. Folk er nede kl 0600 for å holde av senger før det blir lyst, og deretter har en representant fra familien "solseng-vakt" i mens resten av familien spiser på omgang. Alt for at ikke de ansatte på hotellet skal fjerne håndklærne...for de gjør de dersom det ikke ligger noen på sengene før 0830.
Jeg lurer litt på hva slags mennesker de er disse hysteriske folkene som MÅ ha samme senger i samme himmelretning hver dag hele ferien? og hva er det som gjør at de tror at de har gjort seg fortjent til disse sær-rettighetene? Det er sååååååååååååå harry og egoistisk. Alle snakker om hvor dårlig gjort det er osv. men allikevel er andelen av de som gjør dette ganske så betydelig på slike hotell-anlegg. Vi andre med normal oppførsel og kotyme i behold må ta til takke med reste-sengene i skyggen på bakerste rekke og må rett og slett bare akseptere at de som IKKE følger reglene får det som de vil.

Emneord
candy heaven

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:22.