Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

66 dager igjen til True Blood sesong 4

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-07-11, 12:39   #161
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: 66 dager igjen til True Blood sesong 4

Mannen er ingen fan, så jeg prøver å spare til han er ferdig med ferien til uka. Det er ikke så lett.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 12:43   #162
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Og for oss som ikke laster ned kommer sesong 4 på Canal+ i slutten av august.

Gammel 12-07-11, 13:01   #163
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herregud for en rå episode! Og Eric er jo bare helt fantastisk nå, haha. Jeg ler! Stakkars Jason da, sånne ting får jeg helt frysninger av. Sånn crazy hillbilly-greier.

Gammel 12-07-11, 14:08   #164
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg syns ikke han var noe kjekk mere.

Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 14:16   #165
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jo, for nå er han søt og nusselig i tillegg til å være stor og sterk. "It tickled..."

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 14:25   #166
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er fantastisk søtt hvordan han passer på Sookie.

Gammel 12-07-11, 14:30   #167
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er faktisk litt forelsket i ham jeg Men håret er litt for kort. Og så vil jeg han skal bli seg selv snart.

Eh hvordan skjuler man teksten?

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 14:31   #168
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Det er fantastisk søtt hvordan han passer på Sookie.

Jah. *smelt*

Gammel 12-07-11, 14:41   #169
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Jah. *smelt*

ja... og de hoggtennene som poppet ut i begynnelsen.. og han ble så flau... helledussen.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 15:39   #170
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, nå er han bare dust. Det er ikke sexy å gå rundt som en guttunge og være så uncool. Blæh.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 15:42   #171
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

ja... og de hoggtennene som poppet ut i begynnelsen.. og han ble så flau... helledussen.

Helledussen er rette ordet. Man blir litt sånn "kom hit, så skal jeg passe på deg" når han er sånn.

Gammel 12-07-11, 15:44   #172
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Helt på grensa, er min mening. Han er så fårete at det omtrent tipper over. Samtidig er det litt søtt med uskyldigheten og hengivenheten ovenfor Snookie.

Gammel 12-07-11, 15:51   #173
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Helt på grensa, er min mening. Han er så fårete at det omtrent tipper over. Samtidig er det litt søtt med uskyldigheten og hengivenheten ovenfor Snookie.

Snookie.

Gammel 12-07-11, 16:19   #174
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker best tøffe Eric, men han er jo helt bedårende nå da.. og jeg lever i troen på at han skal plutselig huske hvor stor og stygg han er..

Gammel 12-07-11, 17:40   #175
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sånn uten å skulle ødelegge Eric og gleden ved å ha noe å se frem til for dem (oss) som ikke laster ned - har noen av dere sett "Generation Kill"?
Stellan Skarsgård har en av rollene der, og han er tøff og cool og... og SÅ ung og guttaktig at jeg klarer ikke helt å skjønne hvordan han klarer å spille og se så 'gammel' ut i rollen som Eric.

Han er kjekk å se på i den serien også altså.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 18:08   #176
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

Standard

Alexander mener du?

Ja sett endel av serien.. veldig kjekk.

Gammel 12-07-11, 19:33   #177
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Nei, nå er han bare dust. Det er ikke sexy å gå rundt som en guttunge og være så uncool. Blæh.

Enig. Jeg er nesten dødelig skuffa. Han er jo ... impotent og barnslig nå. Han kan'ke være sånn. Her har vi ventet på denne sesongen så til de grader i evigheter også har de ... ødelagt sexynessen hans.

Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 19:44   #178
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Jeg tror nok det kommer. Både sexyness og dusjing.

Gammel 12-07-11, 19:49   #179
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

Alexander mener du?

Ja sett endel av serien.. veldig kjekk.

Jaa - det var Alexander jeg mente. Sånn går det når jeg skal skrive fort og gæli - og når siste filmen jeg så der noen av familien Skarsgård deltok var m faren hans. Jau-jau.

Nå har jeg bare nedtelling til Canal+ begynner å vise sesongen.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 01:58   #180
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Slurp, Alexander ...eh, Eric ...jeg mener, samma det - han blir bare deiligere og deiligere!!! Svensk i salig blanding innimellom engelsk blir ikke feil det heller. Oh my!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:17.