Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Tåttis tråkletråd

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-11, 00:41   #61
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tåttis tråkletråd

Å så stilig veske, den var kjempefin

Gammel 28-06-11, 00:44   #62
Mani
Helt vanlig

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så bra! Jeg er råimponert!

Gammel 28-06-11, 01:20   #63
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Flott veske!

Gammel 09-07-11, 21:34   #64
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Surf's up!

Shorts og t-skjorte til junior. Sånn i tilfelle sommeren skulle komme tilbake en dag.

Litt slamsete stoff, så derfor har jeg "rammet inn" shortsen med ribb oppe og nede og legg spesielt merke til stripen i sidene.

Denne gangen prøvde jeg Shamu sitt tips om å droppe å kaste over på halsribben og sydde bare to enkle sømmer og klippet av overskuddsstoffet. Enklere og penere.

Sist redigert av Tåtti : 28-07-11 kl 20:30. Årsak: bilderydding
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-11, 22:31   #65
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Knallfin!

Gammel 09-07-11, 22:55   #66
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Veldig stilig, Tåtti. Jeg sier det igjen, det er ren magi.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-11, 23:04   #67
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Så flink du er. Skulle ønske jeg kunne sy, men jeg klarte ikke en gang å sy rett på en rettsømmaskin i hine hårde dager

Gammel 09-07-11, 23:18   #68
Tuva Birgitte
Aktiv

Tuva Birgitte sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Sola - Rogaland
Tuva Birgitte er litt kul
Standard

Den var kjempefin, utrolig bra gjort!!! Likte godt mønsteret også.

Tuva Birgitte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-11, 23:55   #69
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)

Snø sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Jeg er mektig imponert, Tåtti Så flink du er!

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 07:57   #70
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Tusen takk!

Gammel 10-07-11, 10:16   #71
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Du er så utrolig flink!! Og det er lett å se, det er så forseggjort i sømmer og snitt. Herlige stoffer og flotte snitt!

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 19:34   #72
Fnissa
Aktiv

Fnissa sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Sørlandet
Fnissa er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Knallbra resultat!
Tips: du trenger ikke sikksakke jerseyen, den rakner ikke. Lager du remsen litt bredere, kan du til slutt bare renklippe den på innsiden, tett inntil sømmen.

Tusen takk for supert tips!! Der sparte du i alle fall meg for masse arbeid i fremtiden! Visste ikke at jersyen ikke rakner.....

Utrolig mye fint du syr tåttis!

Fnissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 19:36   #73
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Så mye flott du syr Tåtti. Kjempeflink er du

Gammel 10-07-11, 19:47   #74
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg må lære meg å sy.

Så utrolig mye fint du syr.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 07:29   #75
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Standard

Jeg er fart!

Det er Lynet-tider igjen, og Knotten vil ha ALT med Lynet McQueen på. Endelig fikk jeg tatt i bruk stoffet som har ligget på vent en god stund. Første produkt er en liten lekepose til å ha alle Lynet-bilene i.

Bunnen

Sist redigert av Tåtti : 28-07-11 kl 20:17. Årsak: bilderydding
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 09:01   #76
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Den der var jo veldig kjekk! Kjempeflott Jeg har også det stoffet liggende, eller noe som ligner veldig i alle fall, lurer på om jeg skal lage en sånn til skiftetøyet på skolen.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 10:02   #77
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fine ting du syr.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 13:34   #78
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Kjempefin pose, regner med du har en fornøyd gutt nå.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 22:56   #79
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Standard

Tusen takk.

Dharma; ja det skulle man jo tro. Knottens første reaksjon: Men hvor er Bill? Det er jo ikke Bill på!

Så jeg har trålet nettet i dag og dristet meg til å bestille stoffer fra Utlandet. /

Gammel 12-07-11, 13:05   #80
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Fantastisk flott! Du er jo helproff!

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:05.