Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hva koster et nytt bad, nå til dags?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-07-11, 19:21   #27
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva koster et nytt bad, nå til dags?

Jeg har inntrykk av at prisene varierer endel utifra hvor man bor også, og selvsagt hvilke løsninger man går for. For meg var det uaktelt å velge en løsning hvor jeg ikke hadde en hovedentrepenør eller hva det heter som er ansvarlig for papirarbeid og organiserer samkjøring av de som skal inn å jobbe (rørlegger, murer, snekker, elektriker). Som har papirer og referanser og hva de nå skal ha for å utføre slikt arbeid i orden. Og som jeg kan ringe til om det skulle skje noe i år, neste år, eller om noen år. Og som jeg får papirer på at har utført jobben på en skikkelig og vettug måte. Og som jeg kan betale hvitt, for all del.
Det er også uaktuelt for meg å begynne å lempe fliser fra Flishuset eller hva de nå heter disse billigsjappene, eller å bære og kjøre bort avfall selv til søpla, eller spikre eller legge varmekabler eller gjøre noe av jobben selv.
Alt dette er selvsagt fordyrende.
Du har ikke en svigerfar med sans for pene vinkler og parallelle linjer å sette i sving elns da, Polyanna?

Også bor jeg ikke lange biten fra Polyanna - jeg er stygt redd prisene for å få arbeid utført her ligger godt opp i øvre sjiktet av prisskalaen, for å si det sånn.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:53.