Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff av merking av barn: hva sitter best?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-07-11, 19:59   #13
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff av merking av barn: hva sitter best?

Opprinnelig lagt inn av Barbarella, her.

Vi bruker slike til ungene:

http://www.nordicprint.no/navnelapper/id-band

Disse har jeg til lillegutt også, i et stort antall. Kan bruke medfølgende klistrelapp med navn og tlfnr eller skrive på med sprittusj. Aberet er at de er til engangsbruk.

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Vi bruker "resiruklerbare" armbånd, slike som kan tas av og på ørten ganger.

De er også veldig greie Kjøper dem på apotek eller et eller annet sted på nett.

Jeg har også kjøpt slike som dette med fornavn og tlfnr. De henger på glidelåsen på jakker og fleecer og bager og slikt som lillegutt har, og gjør det uansett lettere å åpne og lukke de, i tillegg til merkeeffekten. Masse farger å velge blant. Festedingsen er litt svak, så jeg har byttet med små "nøkkelringer" fra Clas Ohlson istedet. Har også merket sparkesykkel og sykkel og andre utegreier med dem ( i tillegg til klistrelapp).

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:46.