|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Tankefull
|
![]() Sv: Flytte først og så selge - visning med helt tomt hus?En bekjent av meg stylet og leiet inn møbler til tomt hus. Det kostet henne 15 000 kr.
![]() |
#24 |
Aktiv
Medlem siden: May 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Flytte først og så selge - visning med helt tomt hus?Ja, lurt å la noe stå igjen. Sist redigert av Miraluca : 06-07-11 kl 22:46. Årsak: skriveleif.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Flytte først og så selge - visning med helt tomt hus?Takk for konkrete tips, Miraluca. Vi kommer nok til å gjøre noe liknende. Vi kommer heldigvis til et sted med inkluderte hvitevarer, det hjelper, og vi har dobbelt opp av det meste så vi kan la ting stå igjen til leiligheten er solgt. Å sette bort vaskinga er i grunn fristende, stoler ikke på at jeg får det bra nok selv uten å jobbe meg ihjel i ferien.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flytte først og så selge - visning med helt tomt hus?Miraluca hadde en del gode råd. Go-for-it!
![]() |
|
|