Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Shopping i Fredrikstad

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-07-11, 18:49   #1
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Shopping i Fredrikstad

Er på ferie og skulle ha shoppet litt tenkte jeg. Dessverre har jeg et stort problem når det kommer til shopping av klær og finner sjeldent noe jeg greier å liker. Tenkte jeg skulle finne noen kjekke sommerklær til sydenturen, da fortrinnsvis shortser, capribukser eller en tøff sommer/strandkjole. Jeg hater å gå i kjole og skjørt, men tenkte å gi det en sjanse om jeg kom over en jeg kan føle er ok. Har prøvd noen enkle, billige fra HM, men de er enten i feil farge eller for søt. Søtt kler ikke meg. Det må ha en tøff stil. Finnes det andre butikker i dette området utenom kjedelige kjedebutikker som er verdt å sjekke ut? Har vært på Østfoldhallen og senteret nede i byen. (Busstorget, aner ikke hva det heter). Borg Amfi er vel like kjedelig som Østfoldhallen, eller? Har også vurdert muligheten for å reise inn til Oslo en dag, der har jeg nesten aldri vært, er det noe der som dere kan anbefale?

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 19:17   #2
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Shopping i Fredrikstad

Det ligger en ganske stor Indiska i Torvbyen med tanke på strandkjole, men der har du kanskje alt vært. Ellers er det salg på Noa Noa i gågata, men det er vel for søtt. Det ligger en del andre fine butikker der også, uten at jeg husker navn - jeg er nok ikke til så stor hjelp likevel. Jeg finner alltid klær i Fredrikstad når jeg er her av en eller annen grunn. Det er godt mulig vi kommer til å gå forbi hverandre i gågata. *shoppingklar*

Gammel 05-07-11, 19:31   #3
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shopping i Fredrikstad

Får vel ta meg en tur ned til gågata en dag uten at bølla er med, ikke lett å få sett i div. butikker med henne på slep.

Skulle ønske jeg var langt flinkere til å finne klær, eller flinkere til å føle meg fin i det jeg prøver.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:48.