|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
I mål
|
Sv: Kypros - Callisto vs Althea beach
Skjønner. Det var jo ergerlig egentlig, jeg synes det er litt dårlig av dem at ikke de nevner det på siden sin når de profilerer seg som familievennlig? Nå kan han forsåvidt svømme noenlunde, men han svømmer jo ikke hele tiden. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
I mål
|
Sv: Kypros - Callisto vs Althea beachNå endte jeg faktisk med å ringe Star Tour og booke om til Callisto. Det virker litt for klønete med et basseng seksåringen ikke står i, og jeg tror han blir veldig skuffet over det. Vi havnet da i 2. etasje, men det er greit nok - fikk siste ledige leilighet på den avgangen. Litt ergerlig at vi ikke gjorde det med en gang for nå måtte vi betale for endring, men det får bare være. Fikk samtidig strøket Bamseklubben ettersom seksåringen har antydet at han absolutt ikke vil dit, og det stemmer sikkert |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kypros - Callisto vs Althea beachTror ikke dere vil angre på at dere ender opp på Callisto!
|
|
|
#64 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kypros - Callisto vs Althea beachDet var nok lurt. Det ville blitt slitsomt for gutten din å måtte svømme hele tiden når han er i bassenget. BArn liker å plaske litt rundt, leke masse og å være trygge i vannet.
|
|
|
|
#65 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kypros - Callisto vs Althea beachGled dere! |
|
|
|
|
|
#66 |
|
I mål
|
Sv: Kypros - Callisto vs Althea beach
Det er nemlig det. Hvis man kan svømme 10 meter, er det vrient å svømme hele tiden. Samtidig kan vi ikke innføre armringer igjen. Jeg sa til damen hos Star Tour at det var vanskelig for aldersgruppa som var "over baby" og "under 140" å ha et sånt basseng. |
|
|
|
![]() |
|
|