|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvordan kommer jeg meg best til Gardermoen nå som flytoget ikke går?Vi prøvde å ta Flybussen fra Helsfyr i morges. Jeg trodde jeg så en buss borti veien etter ti minutter, men da den ikke kom til holdeplassen, regnet jeg med at jeg hadde sett feil. Men et kvarter senere så jeg at neste flybuss også kjørte rett forbi (det er en vegg mellom selve veien og holdeplassen, så man ser det ikke nødvendigvis). Vi tok da til slutt en drosje for å rekke flyet.
|
|
|
#42 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvordan kommer jeg meg best til Gardermoen nå som flytoget ikke går?Og så har jeg lyst til å flytte denne tråden ut i åpent forum og sende en link til Flybussen. Er det ok, Pepper?
|
|
|
#43 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvordan kommer jeg meg best til Gardermoen nå som flytoget ikke går?
Jeg forstår deg godt. Vår bussjåfør (buss-sjåfør?) ringte til sentralen og informerte, og hadde store oppslag på siden av bussen om at dette var en ekstrabuss, og at det ikke var ubegrenset antall plasser. Men det var ingen informasjon til de som stod på Helsfyr, så jeg er helt enig at dette var horribelt. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Peppy!
|
Sv: Hvordan kommer jeg meg best til Gardermoen nå som flytoget ikke går?
Absolutt! |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Hvordan kommer jeg meg best til Gardermoen nå som flytoget ikke går?Jeg tok flybussekspressen på fredag og i går. Fredag var den stappfull lenge før Gardermoen - da kjørte vi innom alle stoppene og informerte om at det kom en ekstra buss lenger bak. Dette gjøres alltid hos dem. I går var det langt roligere på bussen. |
|
|
|
![]() |
|
|