|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg har lyst til å være litt vill og gal - men hvor skal jeg dra?Hva med Kathmandu? Med Aeroflot + Jet Line (tror jeg det siste het, indisk) får du flight til rundt 5000 t/r. Overnatting er grisebillig, ned i $6-8. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Vaklende
|
Sv: Jeg har lyst til å være litt vill og gal - men hvor skal jeg dra?
Det tilfredstiller definitivt vill og gal-biten, fjell er det jo også, men jeg finner ikke noen avganger med Aeroflot fra Stavanger. Noen tips om hvor du har sett denne? |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Vaklende
|
Sv: Jeg har lyst til å være litt vill og gal - men hvor skal jeg dra?Aha, jeg gidder ikke reise så langt som Katmandu om jeg må via Oslo også. Takk for tipset dog, det var fantastisk spenstig og jeg kunne ha funnet på å hive meg på. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Vaklende
|
Tar gjerne hotelltips. Jeg har langt fra utelukket Amsterdam. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Vaklende
|
"Uleste innlegg" lurte meg visst litt, og jeg hadde ikke sett hverken NY tipset til Fnatten eller askeoppklaringene før nå. Takk! |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Logistikkdronning
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eden Hotel Amsterdam, Amstel 144, er et godt tips, sentralt, rolig og ikke uoverkommelig dyrt. Hva med Færøyene eller Shetland da? |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Lurer litt på å dra selv. Skulle egentlig dratt til Himalay på fottur, (Kala Pattar og Everest bc) men en skyhøy verkstedregning satte en stopper for det. Måtte avbestille. *sur* |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Vaklende
|
Det synes jeg du skulle gjøre. Når overnatting omtrent ikke koster noe er det jo en veldig billig tur. (Jeg får ta det neste gang, er litt langt for noen få dager og jeg har egentlig noen grunner til å ikke reise altfor langt denne gangen.) |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Vaklende
|
Takk for hoteltips, det ser bra ut. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Var det hotellet jeg også ville anbefale! Veldig bra sted, var nyoppusset da vi var der for 4 år siden. Greie rom, bra beliggenhet og var ikke veldig dyrt da. Jeg skal absolutt tilbake.
|
|
|
#33 |
|
Vaklende
|
Sv: Jeg har lyst til å være litt vill og gal - men hvor skal jeg dra?Jeg sitter med fingeren klar til å bestille til Dublin, jeg. Den logiske delen av hjernen roper "Du har to kjøkken å pusse opp og ett hus som må males, og minus på kontoen. Neeeeeiiiihhhhh!" |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Trøtt
|
Sv: Jeg har lyst til å være litt vill og gal - men hvor skal jeg dra?Reis! Reis! Reis! Pusse opp kan vente til neste lønning, med reiseopplevelser får du minner som varer gjennom hele vinteren!
|
|
|
#35 |
|
Vaklende
|
Da har jeg bitt negler og tvilt og tenkt, samt sett på værmeldingen som er full av regn for Irland og Amsterdam neste uke og full av sol for Venezia, Bordeaux og Dubrovnik. Billettene til Dublin ble nesten 1000 kr dyrere mens jeg tenkte. Resultat? |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Jeg har lyst til å være litt vill og gal - men hvor skal jeg dra?God tur og kos deg masse!
|
![]() |
|
|