Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger
Argh - jeg har en egen evne til å oppdage tråder med mye engasjement så sent at jeg gjerne er sistemann som skriver... Nå er jo mesteparten av poenget ute av dansen for lengst.
Jeg er en gammel traver som ikke gjør meg spesielt bemerket her inne, og det er helt greit for meg. Har ikke det store behovet for det. Det betyr ikke at jeg ikke mener noe om noe som helst her på forumet. Jeg gir stort sett beng i prikker og antall innlegg - for meg ligger det ikke noe status i det, men jeg får litt bakoversveis over hvordan denne tråden utviklet seg. Riktignok ser det ut som om piffen har gått ut av "ballongen" nå, og HI har ramla ut av tråden for lengst, men jeg reagerer litt på det peset man kan få dersom man ikke er helt PK her på forumet. Til tider synes jeg det er en overdreven flisespikkermentalitet her inne. Hva søren spiller det for noen rolle om man har punktum før eller etter smiley - eller har tre tankeprikker etter hverandre? Vi er da forskjellige er inne - og bør det ikke være rom for det? Jeg håper virkelig ikke at mentaliteten blir "hvis du ikke gjør som oss, så passer du ikke inn". Jeg kommer aldri i verden til å endre meg eller min fremtreden (såfremt det går utover mine egne verdier og integritet), for å passe inn noe sted. WYSIWYG .