Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva skal dere ha til middag i dag?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-11, 21:25   #11
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Det skal jeg prøve å huske på!

Har du lyst til å dele den sausen? Jeg er på evig jakt etter den perfekte.

Ellers vet jeg ennå ikke hva jeg skal ha til middag, eller om jeg skal ha middag i det hele tatt.

Klart det, jeg slenger i salt, hvit pepper, grovmalt sort pepper og masse kanel sammen med kjøttdeigen som brunes. Så spar jeg over tomatpure, kremfløte og smaker til med mer krydder etter at smakene har fått koke sammen litt.
Det er og veldig godt med løk og hvitløk brunet sammen med kjøttdeigen og en dæsj med chili, men det er ikke et must hvis man prøver å unngå sterk mat.
Av og til så har jeg i et par revne gulrøtter hvis jeg kjenner på at vi burde spise litt ekstra grønnsaker, men somregel har vi kun fullkornspasta, kjøttdeig med saus kanskje litt salat ved siden.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:39.