Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Jane Eyre

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-11, 14:05   #1
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jane Eyre

Det var en fin film, ja, men som Blå sier manglet det litt "gnist" mellom Rochester og Jane. Jeg følte meg veldig tatt tilbake til gamle dager, og det var virkelig ikke de gode gamle.

Gammel 28-06-11, 17:25   #2
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Sv: Jane Eyre

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Det var en fin film, ja, men som Blå sier manglet det litt "gnist" mellom Rochester og Jane.

Jeg følte "gnisten" jeg altså, men det er jo det som er så bra med film - man ser og tolker den så forskjellig. Jeg synes Mia Wasikowska var en glimrende Jane. Ellers er jeg en stor fan av Judi Dench. Hun er skapt for denne sjangeren. Jeg tror faktisk jeg likte filmen bedre enn tv-serien produsert av BBC som gikk på tv noen år tilbake, men ber om anledning til å skifte mening om jeg ser serien på nytt om en stund :korttidsminne:

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:12.