Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hjelp meg å takle fri

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-11, 14:22   #34
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å takle fri

Vindusvask Dette tar vaskehjelpen seg av to ganger i året
Støvtørking inni skaper Når vi flytter. Vi flyttet inn for tre år siden, og flytter om to år.
Hagearbeid Vi bor i blokk som leier inn gartner. Det er bevisst valg. jeg kan ikke fordra hagearbeid.
Ta seg av planter innendørs (i det minste gi dem vann) Vi har ingen planter inne heller.
Holde orden i "hva befinner seg i kottene mon tro?" Mannens oppgave. Han tar den ikke spesielt alvorlig, men finner det som trengs når det trengs, men må få litt letetid.
Reparere ødelagte klær (det er jo bare EN søm....) Er full av gode intensjoner. Får vel gjort dette sånn halvveis en gang i året eller noe.
Sortere alt av klær som er for smått En gang før hver sesong ellers blir det fullt. Vi har nok av naboer som gjerne arver
Trening, mosjon eller et eller annet godt for kroppen - helst MED barna og ute i vill norsk natur Jeg trener 2 ganger i uka. Familien går tur når vi er på hytta. Jeg fysisk DRAR de ut av hytta, men vi har det fint når vi er i gang.
Holde orden på oppskrifter Til dette har vi FP. Derfor legger jeg inn en del oppskrifter også. Jeg bruker FP som arkiv også for egne vellykkede oppskrifter.
Lage sunn økologisk hjemmelaget mat, uten tilsetningstoffer, og selvsagt servere med et smil! Dette gjør jeg faktisk hver dag. Jeg er glad i å lage mat og lager mat fra grunnen av nesten hver dag ... hvis vi ikke spiser ute. Det gjør vi forholdsvis regelmessig og den maten er ikke spesielt sunn.

Rydde i gamle papirer, slik at jeg får plass til alt det andre rotet som ikke har en plass Eh ... her er jeg grusom. Det har vel hent at jeg har fått purring på en regning eller to, men alt blir betalt.
Lage hjemmelagede julegaver, med omtanke og kjærlighet for hver og en .... (say no more) Jeg slapper av når jeg strikker. Så det blir en del hjemmestrikkede sokker i julepresang fra meg. Men dette er fordi jeg har lyst. Det koster meg ingenting å kjøpe sokker hvis det er det som står på ønskelista og jeg ikek har tid.
Lage nye putetrekk til sofaputene Nei. Slikt kjøper jeg på butikken.

Som du ser. Jeg er en dame som gjør de tingene jeg liker; altså strikke og lage mat. Resten outsources eller blir ikke gjort. Det er ikke for ingenting at jeg sitter i sentralstyret i sjuskeklubben. Jeg kan med hånda på hjerte ALLTID krysse av i siste rubrikk (før dustepoll) i disse "Hvor ofte vasker du .....?"-trådene.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:55.