Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Er det noe poeng i å forhåndskjøpe bestemte seter på fly?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-11, 10:03   #22
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noe poeng i å forhåndskjøpe bestemte seter på fly?

Opprinnelig lagt inn av Maysen, her.

he he, og dessuten, så får man ikke reservert seter på Norwegian mer enn 30 dager i forveien. Om det er Norwegian dere reiser med.

Det kunne vi. Vi bestilte turen i februar, og fikk tilbud om å reservere seter. Det gjorde vi ikke da for nesten alt var ledig. Jeg reserverte i går (men nå er det mindre enn en måned igjen). Jeg kjenner på meg at jeg blir ganske så sur hvis vi nå ikke får sitte sammen når vi har betalt for setene, men med to barn under skolealder vil det overraske meg om vi blir skilt når vi har reservert.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:29.