|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er hemmeligheten med hjemmelaget is?Høres ordentlig kjipt ut, kan det være maskina som er litt snål? |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er hemmeligheten med hjemmelaget is?Har en billig no-brand jeg har brukt i årevis. Bolle som skal stå i fryseren min. 4 timer føt. Bruker oppskriftsheftet som fulgte med, som regel kald, kokt røre med ulike smaker. Viktig at alt er kaldt. Tror ikke den går stort mer enn 30 min., da begynner den å miste temp.en i bolla. Da er det softis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Hva er hemmeligheten med hjemmelaget is?Jeg har ikke ismaskin, men laget is i går etter Nigellas oppskrift. Den ble veldig bra, men jeg hadde ikke nok tid (skulle lage dessert til et middagsbesøk og tiden gikk fra meg), så det ble softis-konsistens, men den var helt silkemyk og uten iskrystaller, så jeg tipper at dersom den hadde fått et par timer til i frysen,ville den vært perfekt.
![]() |
#24 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hva er hemmeligheten med hjemmelaget is?
Det er garantert maskinen, for jeg hadde en Krups for noen år siden og den laget perfekt iskrem.
![]() |
|
|