Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Hvorfor leser dere prikker?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-07, 21:36   #11
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg synes det er greit at admin leste prikken min. Det jeg ikke synes er greit er at jeg for kjeft for at jeg sendte den. Det er saken, i et nøtteskall, fra min side! Det sto nemlig ikke noe ufint i den.

Siden du nå selv har sagt at det er din prikk det er snakk om, så er det kanskje greit at vi andre også snakker konkret? Du fikk ikke kjeft for innholdet i prikken, du ble bare spurt om hvorfor du ikke like godt hadde skrevet informasjonen i tråden. Det var ganske riktig ikke noe ufint, det du skrev, og det kunne like gjerne stått i tråden.

Som Desembermamma sier, så var grunnen til at dette i det hele tatt har blitt en sak at spørsmålet om det lukkede forumet har ført til både spekulasjoner og murring tidligere, og at vi gjerne vil unngå dette. Hvis du hadde skrevet svaret ditt i tråden, ville det ikke blitt noen reaksjoner. Men når slikt blir skrevet på prikkekommentarer, gir det inntrykk av at dette er "hemmelig informasjon" og noe det ikke er "lov" til å snakke om, og det er nettopp den tankegangen jeg tror kan være med på å gjøre folk usikre og skeptiske til det lukkede forumet.

Emneord
forumdriften, klassiker, krangling

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:33.