Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-11, 18:22   #1
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Hvilken Internet Explorer?

Den på PC:n min? Ikke spør meg, jeg visste ikke at det fantes flere, jeg...

Jeg skal teste det som Ru sa.

PS. Inni meg bor det egentlig en teknisk kyndig og interessert person, men hun er bortreist akkurat nå.

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 19:09   #2
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sundae, her.

Den på PC:n min? Ikke spør meg, jeg visste ikke at det fantes flere, jeg...

Ikke sant! Hvis du klikker på "Hjelp" og så velger "Om", så skal du få opp versjonsnummer om jeg ikke tar feil. Er det en gammel utgave av IE, så oppgraderer man. Er man virkelig smart, bruker man Firefox eller Opera.

Jeg lurte litt på om det kunne være at du prøver å prikke noen du allerede har prikket nylig, men hvis det er slik at du får sendt avgårde prikken men uten kommentarer, så er det nok andre ting som er problemet. IE, fex. Eller kanskje du har litt mange faner oppe i IE samtidig?

PS. Inni meg bor det egentlig en teknisk kyndig og interessert person, men hun er bortreist akkurat nå.

Ja, ikke sant? Typisk å ta ferie når man trenger dem! :någet oppgitt over egne indre personer:

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 20:16   #3
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Ikke sant! Hvis du klikker på "Hjelp" og så velger "Om", så skal du få opp versjonsnummer om jeg ikke tar feil. Er det en gammel utgave av IE, så oppgraderer man. Er man virkelig smart, bruker man Firefox eller Opera.

Jeg lurte litt på om det kunne være at du prøver å prikke noen du allerede har prikket nylig, men hvis det er slik at du får sendt avgårde prikken men uten kommentarer, så er det nok andre ting som er problemet. IE, fex. Eller kanskje du har litt mange faner oppe i IE samtidig?

Jeg fant ut at jeg har IE 8. Er det gammelt?

Mannen maser om at jeg burde bytte nettleser, så da har jeg ikke lyst.

Når man prikker noen nylig prikket får man jo beskjed om det, så det er ikke det. Mange faner kan det være (8).

Men, neste prikk jeg prøvde å gi gikk fint. Ingen hang-up på den. Så det skjer bare innimellom (sjekket nå og så at det skjedde idag, og to ganger den 18.e feks. Lenger bak så jeg ikke på panelet). Og når det ikke skjer glemmer jeg egentlig at det er noe problem.

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 20:31   #4
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Jeg fant ut at jeg har IE 8. Er det gammelt?

Mannen maser om at jeg burde bytte nettleser, så da har jeg ikke lyst.

IE9 er visst tilgjengelig, men min IE er i 8.0-versjon. Samtidig bruker jeg jo ikke IE i noen særlig grad, så ... Forøvrig jeg deg for den der med å ikke høre på hva mannen din sier. Men kanskje du kan høre på meg? /

Når man prikker noen nylig prikket får man jo beskjed om det, så det er ikke det. Mange faner kan det være (8).

8 faner er ikke mye for Firefox. IE, derimot. (Jeg tuller litt her - jeg bruker IE såpass lite at jeg ikke aner hva som er mange faner.)

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:01.