|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnebursdag - søsken er bedt - hvor mye gir man?
Jeg gjør begge deler - jentene er tvillinger og er dermed ofte i de samme bursdagene. Ofte har de med hver sin, for de er opptatt av hva de skal gi, men det er da ingenting i veien for å gi en gave sammen. Den er da noe dyrere enn en gave fra bare en av dem.
![]() |
#42 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Barnebursdag - søsken er bedt - hvor mye gir man?Jeg har et gavelager. Derfor har ikke gavene pleid å bli noe dyrere selv om begge er invitert for vi bare velger en av de tingene vi allerede har liggende (hovedsakelig lego til gutta og perlesett til jentene). Jeg tror ingen har reagert på at de bare har med en presang, for alle søskenparene i nabolaget stiller også med "bare" en gave.
![]() |
![]() |
#43 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnebursdag - søsken er bedt - hvor mye gir man?Jeg syns det er helt ok med en gave jeg, Tjorven. Før hadde jeg ikke gavelager, så da ble det oftest en litt dyrere gave om de ga sammen. Fordi de syns det er gøy å gi bort gaver, er de ofte opptatt av at de skal ha hver sin gave. Men så er de også de eneste som er søsken, og jeg tror de heller ser på seg selv som to av mange individer i en stor barnegruppe enn som søstre. Særingene, mine.
![]() |
|
|