Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Tips til ny serie vi kan følge

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-11, 14:02   #121
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til ny serie vi kan følge

Opprinnelig lagt inn av Lilith, her.

Jeg så første episode av Tremè, og klarte ikke grave opp nok engasjement til å forsøke episode nr 2. Breaking Bad sjarmerte ikke helt heller, men der så jeg også bare 3 episoder. Jeg er forøvrig ganske håpefull når det kommer til Game of Thrones, som premierte i går, har lastet ned episoden og satser på å få sett den snart.

Du må ikke gi opp Treme etter første episode. Den er litt treg i starten, men blir veldig mye bedre allerede i episode to synes jeg. Vi liker den, selv om ingen av oss er de store jazz-enusiastene.

Gammel 26-04-11, 15:22   #122
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde store forhåpninger til Memphis Beat, men den er ikke mer en grei nok.

How to make it in America er også grei for de som liker Entourage.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 16:58   #123
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har ikke helt bestemt oss for om vi fortsetter med Dexter. Så nå har vi gått til innkjøp av 2 sesonger Weeds.

Jeg fikk forresten upåklagelig hjelp på platekompaniet. Jeg må ha møtt en med ekstrem interesse for serier. Hun hadde sett ALT, skjønte hva vi var på utkikk etter og kom med gode og relevante anbefalinger

Gammel 02-05-11, 21:15   #124
Joy Stark
Superduperaktiv

Joy Stark sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Costa Blanca, Spania
Joy Stark er litt kulJoy Stark er litt kulJoy Stark er litt kul
Standard

Jeg liker Lie to me http://www.imdb.com/title/tt1235099/

Gammel 14-05-11, 20:45   #125
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joy Stark, her.

Jeg liker Lie to me http://www.imdb.com/title/tt1235099/

Se det, jeg skulle akkurat inn og anbefale den. Ikke det beste jeg har sett, men jeg liker den godt. den ble kansellert etter tredje sesong, jeg er midt i andre sesong og synes fremdeles den er severdig. Det er en del pussigheter underveis, og Roth (fra Reservoir Dogs m.m.) overdriver kroppsspråket sitt som "bad boy" så veldig at jeg noen ganger lure rpå om det er meningen han skal være full på jobb? Men det handler altså om en som har forsket på hvordan ansiktsmuskler og kroppsspråk avslører løgner, dette er basert på ekte forskning der forskeren har arbeidet som konsulent under filmingen. Roth driver et firma som tar oppdrag som sannhetsavslørere, og brukes blant annet av FBI.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 00:27   #126
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har nettopp sett første del av Sherlock (etter anbefaling av Skilpadda, husker ikke om det var i denne tråden eller en annen). Den er virkelig morsom. Anbefalt.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 11:49   #127
Joy Stark
Superduperaktiv

Joy Stark sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Costa Blanca, Spania
Joy Stark er litt kulJoy Stark er litt kulJoy Stark er litt kul
Standard

Blåser litt liv i denne tråden igjen. Har nettopp sett 2 sesonger av Justified Utrolig bra moderne cowboy serie. http://www.imdb.com/title/tt1489428/

Gammel 20-06-11, 13:15   #128
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er blitt hekta på The Killing.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 15:09   #129
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Og jeg er hekta på Love Bites.

Gammel 20-06-11, 16:25   #130
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ferdig med Six Feet Under. Nå er vi igang med Sopranos.

Gammel 20-06-11, 18:34   #131
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Noen som har sett noe av den nye serien fra HBO som skal begynne på NRK i kveld. Boardwalk empire? Er den verdt en sjanse?

Gammel 20-06-11, 18:37   #132
siljemoren
Erfaren

siljemoren sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Vet ikke om noen har nevt solsidan, men den er virkelig vært og se

Gammel 20-06-11, 18:44   #133
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Meissa, her.

Noen som har sett noe av den nye serien fra HBO som skal begynne på NRK i kveld. Boardwalk empire? Er den verdt en sjanse?

Jeg synes den virker kjempebra, men jeg vet ikke om jeg orker å se den på NRK nå midt i ferieperioden. Mulig et serieopptak er tingen.

Jeg gleder meg forøvrig spinnvill til denne:

Den som dræber

Jeg elsker dansk krim!!!

Gammel 20-06-11, 18:46   #134
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Vi har dilla på Game Of Thrones. Men da må du nok legge bort det sarte.

Gammel 20-06-11, 19:31   #135
konsulenten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Meissa, her.

Er du gæren, den er veldig bra!

Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 19:33   #136
konsulenten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Jeg gleder meg forøvrig spinnvill til denne:

Den som dræber

Den skal vi og ta en titt på. Men det blir vel kanskje bare én episode på meg :litt sart:

Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 19:36   #137
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Boardwalk Empire er bra. Synes den tok seg opp utover i sesongen også.

Gammel 20-06-11, 21:19   #138
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Vi sitter og nikoser oss med Breaking Bad, sesong 3 er enda bedre enn de to første. Helt genial, men tviler på at den er noe for sarte sjeler.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 21:21   #139
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Vi sitter og nikoser oss med Breaking Bad, sesong 3 er enda bedre enn de to første. Helt genial, men tviler på at den er noe for sarte sjeler.

Jeg tror ikke det er noe å tvile på engang. Men veldig bra er den!

Gammel 20-06-11, 21:36   #140
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg tror ikke det er noe å tvile på engang. Men veldig bra er den!

Hm. Jeg er en slags sart, og veldig sådan, men sliter med å definere hva slags. Criminal Minds og dets like, kan jeg ikke se. Sjempeskummelt. Men jeg digget første sesong av Breaking Bad, og hadde tenkt å kjøpe neste. Blir det skumlere? Eklere? Tristere?

(Jeg tror kanskje det er sentimentalitet jeg ikke fikser, og det var deilig fraværende i første sesong. Søl fra lik oppløst i syrebad derimot, har jeg ingen problemer med. *syke damen*)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:36.