Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Roller på skoleavslutningsskuespill

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-11, 01:09   #30
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Roller på skoleavslutningsskuespill

Jeg husker neimen ikke helt. Det har vel ikke vært så mange skuespill. JC var ordfører(eller var det borgermester?) i Byen vår i fjor. Stor rolle, og han lærte seg alt utenat og var kjempeflink. Eldsten hadde solosang/duett på siste skoleforestilling som han var med på, så de har vel fått sin plass i solen begge to. Så mange "kreative" roller, som stein, strå og hybelkaniner har det ikke vært i forestillingene skolen har satt opp.

Selv pleide jeg å få fine roller med masser av replikker, som kongen i Prinsesse Vilikke. Eller jeg maste meg til egne innslag, sketsjer og sanger sammen med venninnene mine. Det ellers så stille og sjenerte Kaijabarnet var nemlig god til å lese, lære utenat og agere, og var i tillegg ekstremt glad i rampelyset når det var forestilling på gang.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:10.