Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sende med en kake siste skoledag - bare sånn "fordi"

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-11, 23:03   #10
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sende med en kake siste skoledag - bare sånn "fordi"

Godt ment naturligvis, men det kan jo lage et press både i denne og andre klasser om kake. Det betyr også at foreldre som har sendt med barnet sitt avslutningskos som de står inne for ( som slett ikke behøver å være sukker, eller som er nøye tilmålt) opplever at deres barn blir presset på kake av andre mens de blir satt i en situasjon hvor de ikke kan nekte/ styre det. Det er heller ikke gitt at læreren har peiling på allergier ol. i klassen.

Jeg er IKKE begeistret for at mine barn får kaker, is og godteri i bhg og skole uten at jeg har godkjent det på forhånd. ( ok, jeg misliker det sterkt )

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:39.