|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Starbucks kommer endelig til Norge!Jeg synes ikke Starbucks er noe å rope hurra for. Hvis jeg har det travelt og må ha en kjapp kaffe og jeg i tillegg er for lite kjent til å vite hvor jeg får god kaffe etc. har jeg noen ganger blitt glad for å se Starbucks-logoen, men det er da ikke god kaffe!
|
|
|
#102 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Starbucks kommer endelig til Norge!Jeg har aldri vært på Starbucks, men skulle jo gjerne smakt en kaffe derfra siden alle skryter av hvor fantastisk den er. Det er i hvertfall det jeg har fått høre tidligere, nå viser det seg jo i denne tråden at ikke alle synes den er så god.
|
|
|
#103 |
|
Bedreviter
|
Sv: Starbucks kommer endelig til Norge!
Første gang jeg smakte Starbucks-kaffe, syntes jeg det var aldeles fantastisk kaffe. Det var tidlig på 90-tallet, lenge før det kom en halvt anstendig kaffebar i Trondheim, og kaffen som ble servert på kafeene her var halvgammel traktekaffe. |
|
|
|
|
|
#104 |
|
|
Sv: Starbucks kommer endelig til Norge!
Men det gjør jo de fleste av kaffebarkjedene i Norge nå? I hvert fall Kaffebrenneriet, Stockfleths og Wayne's (selv om jeg er enig i at siste ikke er noe særlig). I hvert fall gjør de det i Oslo, jeg har gjort ganske ekstensiv forskning på det.
|
|
|
|
#105 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Starbucks kommer endelig til Norge!Nei, Starbucks er ikke noe å ta av hatten for, jeg får bedre og rimeligere kaffe andre steder.
|
|
|
#106 |
|
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Starbucks kommer endelig til Norge!Sett bort fra det jeg svarte i forrige innlegg: Jeg bor i en by uten kaffebar. Punktum. Uten mulighet til å skaffe seg en kopp kaffe som fyller kravene mine til god. Det er helautomatiske maskiner over hele linja, glovarme kaffe latte'r som dreper all kaffearoma og hvahardu. I praksis hadde jeg jo dødd av lykke over å få Starbucks hit.
|
![]() |
|
|