Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Nytt adgangskrav til markedsplassen fra 20. juni

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-11, 00:51   #11
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Ja, men da legger man i så fall opp til at dette skal være et nettsted for kjøp og salg. Det er det jo ikke - det er en bigreie, et tilbud til de mest aktive medlemmene, styrt av dem selv. Poenget er jo at forumet ikke kan eller skal være ansvarlig for å følge opp handel på markedsplassen, det legges bare noen rammer som ikke må følges opp manuelt.

Er det noen som mener at forumledelsen skal ta ansvar for slikt? Jeg har alltid tenkt at man handler på eget ansvar uansett. Jeg ser rett og slett ikke det argumentet om at det kommer til å bli veldig mye tryggere på markedsplassen om man må ha 500 ryktepoeng. Man skal da være noenlunde aktiv for å få 100. Jeg brukte i hvert fall lang tid på å opparbeide meg dette.

Jeg ser derimot argumentet om at forumet hovedsaklig ikke skal være ett salgssted og at det er viktig at brukerne bidrar i diskusjoner og ikke bare med kjøp og salg. Jeg var ikke klar over at det er et problem, jeg har ikke vært så mye inne på markedsplassen, og skjønner at dette ikke er ønskelig og at man dermed begrenser tilgangen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:28.