|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er forskjellen på muffins og cupcakes?Og så er det dem som ikke skjønner hva muffins er engang. Fikk morsom e-post i dag, siden jeg har tilbudt meg å bake til 17. mai på skolen. "Kjempeflott at du kan bake muffins til kantinedriften. Vi er svært takknemlige om du kan skjære opp kaken og levere den på xx skole...". |
|
|
|
|
|
#83 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er forskjellen på muffins og cupcakes?Makroner er nydelig. |
|
|
|
|
|
#84 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva er forskjellen på muffins og cupcakes?Makroner er jo kjempegodt, selvsagt! Jeg ble superhappy da vi fikk det som pausemat på et litt sånt fancy hotell for et par år siden, men litt overrasket, for jeg hadde ikke sett slike på år og dag, siden jeg fikk dem hos gamle damer på bygda. Og så leser jeg like etter i D2 at de er in, og da blir jeg liksom litt flirfull. De smaker helt likt, men det ene året er det kjerringmat, og det neste er det det hippeste av det hippe.
|
|
|
#85 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva er forskjellen på muffins og cupcakes?Hadde de gamle damene på bygda sånne franske makroner, altså? Litt mer avansert enn bygda jeg vokste opp i! |
|
|
|
|
|
#86 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva er forskjellen på muffins og cupcakes?Kanskje ikke? Jeg bare vet at jeg hadde smakt det før, i mer "kaffeslabberasaktige" settinger. Veldig lite trendy, i hvert fall.
|
|
|
#88 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva er forskjellen på muffins og cupcakes?Søren, nå klarer jeg ikke å huske hvor jeg hadde spist dem før.
|
|
|
#89 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Hva er forskjellen på muffins og cupcakes?Mamma pleide å lage franske makroner i artige farger når jeg var liten.
|
|
|
#90 |
|
Eklektisk
|
Sv: Hva er forskjellen på muffins og cupcakes?
Det er fordi mødre ikke klarer å følge med i trender. Selv om de kan å lage makroner, forsvinner denne kunnskapen med en gang det v blir en trend. |
|
|
|
|
|
#91 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Hva er forskjellen på muffins og cupcakes?Makronene jeg har spist hos bestemødre likner ikke på de makronene som er in nå. Ikke smaker de likt heller. |
|
|
|
|
|
#92 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Hva er forskjellen på muffins og cupcakes?Så, når det slutter å være trendy så lærer hun seg oppskriften igjen? Det er håp?
|
|
|
#93 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Jeg lurer på om det blir litt for hipt og trendy om jeg sender med Pjåkk 20 cakepops på mandag, da er det "avslutning", dvs han skal slutte på skolen og flytte til en annen by... Men vet det slår godt an blant barna! Og det blir sikkert morsomt (og pesete) å lage? Det ser jo så flott ut!
|
|
|
|
#96 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Hva er forskjellen på muffins og cupcakes?De så HELT ut som sånne snegler ja.
|
|
|
#97 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Hæhæhæ, ja!!
|
|
![]() |
| Emneord |
| pøntemuffins |
|
|