Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Naboen røyker på verandaen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-11, 11:26   #12
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Naboen røyker på verandaen

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Men jeg kjenner i hele meg at det er en grunn til at jeg lengter etter enebolig, og ikke tenker tanken i fem sekunder på å bosette meg i blokk. Jeg hadde ikke klart å bo sånn at jeg ikke kunne åpne døra eller henge ut klær til tørk.

Når du sier det slik så fremstiller du det jo som omtrent slum å bo i blokk. Vi bor i en trivelig bygård og jeg har null interesse av en enebolig. Klærne mine henger ute til tørk italian style, unger leker i bakgården, og man har felles ansvar for utearealer og oppussing. Jeg syns det er dødsdeilig å ikke få ferien min ødelagt fordi huset må dreneres, beises eller taket lekker. Vi har et styre som tar ansvar for slikt.

Jeg skjønner ikke den der norske provinsielle greia med at enebolig er det eneste saliggjørende.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:17.