Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Heksa Hvit-kostyme - Hjelp!!

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-11, 13:53   #7
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Heksa Hvit-kostyme - Hjelp!!

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Jeg har funnet plastistapper på blomsterbutikk for gudene vet hvor lenge siden, men det er jo het ute av sesong nå tenker jeg. Husker ikke om jeg har mer igjen i scrappeskapet, og det er ikke så veldig store tapper, men de lengste er kanskje ca 5 cm. sitter fast på en tråd, så du må i så fall lime dem på noe.
Skal jeg grave meg inn i skapet i kveld og se etter dem?

Tusen takk, men det skal du få slippe. Jeg trenger noen som er lengre, ellers kan jeg bruke noen av greiene jeg har kjøpt i dag, prismer i omtrent samme lengde. Men tusen takk
Jeg tenkte og på at det muligvis ble ekstra vanskelig å finne plastistapper i juni
Jeg har noen i glass, da, men det er liksom ikke helt trygt i barneselskap.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:01.