|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Full jobb og oppfølging av barnJeg jobber også 80% for å rekke det jeg må uten å ha for dårlig samvittighet for jobb. Pappaen min sier det er et typisk kvinnefenomen. Kanskje vi burde ha mindre dårlig samvittighet og tenke for oss selv at det er sånn det er disse årene, og vi kan "ta det igjen" når ungene er store... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Erfaren
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Full jobb og oppfølging av barn
Jeg tror pappan din har rett og at vi jenter har mye å tjene på å droppe en del av den dårlige samvittigheten. Hos oss stiller vi nok ganske jevnt opp, men mannen gjør det nok med lettere hjerte i forhold til jobb likevel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Full jobb og oppfølging av barnDet er en av grunnene til at jeg jobber 75 %, og da slipper jeg også å ta feriedager på planleggingsdagene. Barnehagen og skolen klarer jo ikke å samordne planleggingsdagene heller, så det blir dobbelt så mange. Skulle vel gått med 100%, men da hadde det vært en del kvelder jeg måtte jobbet isteden for tiden som hadde gått med til alt mulig annet med ungene både hit og dit. Legg til unge nr. 3 også, så blir det enda mer. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|