|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjøkken underveisOi, så fint det blir! Håper at du legger ut bilder når alt er ferdig
|
|
|
#42 |
|
Passiv
|
Sv: Kjøkken underveisTakk for fine komplimenter, jeg poster vel noen flere bilder senere da |
|
|
|
#43 |
|
Epikur
|
Sv: Kjøkken underveisKompositt? Vakkert, vakkert. Var det dyrt? Vanskelig? Blir det lett skadet?
|
|
|
#44 |
|
Grubler.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjøkken underveisSå fint det blir!
|
|
|
#45 |
|
Passiv
|
Sv: Kjøkken underveis
Komposittstein. Knust stein blandet med bindemiddel. Kjennes ut som stein, ser ut som stein. Hardt og kaldt. Kan fåes med mer eller mindre mønster (spetter) i. Min er så og si helt hvit. Jeg har ikke testet den nevneverdig ennå, men den skal være nærmest uslitelig, ripefri, tåle varme (men jeg setter aldri varme gryter rett på benken uansett). Visstnok lett å holde ren og nærmest vedlikeholdsfri. Fin å bake på (deigen klistrer ikke pga glatt og kald overflate). Ulempene er vel at den er tung, litt kostbar ift andre materialer, kan ikke skjøtes usynlig slik som corian (skal du ha lenger enn ca 3 m må du regne med skjøt). Den er jo hard og gir mer støy (kling klang |
|
![]() |
|
|