Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

[Pass]Når den ene forelderen ikke har mulighet til å bli med

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-11, 22:07   #1
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: [Pass]Når den ene forelderen ikke har mulighet til å bli med

Opprinnelig lagt inn av dharma, her.

Da har du vel fullt foreldreansvar? Isåfall så er det ikke noe problem. Det er kun når det er delt ansvar det må være fullmakt.

Ja,jeg har full foreldreansvar,selvfølgelig,men jeg har ikke mottatt noe skriftlig på det,utover at bidraget ble stoppet da far døde. Men,de kan vel gå inn i systemet og sjekke at han er død,antar jeg.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 22:18   #2
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rabbit, her.

Ja,jeg har full foreldreansvar,selvfølgelig,men jeg har ikke mottatt noe skriftlig på det,utover at bidraget ble stoppet da far døde. Men,de kan vel gå inn i systemet og sjekke at han er død,antar jeg.

Jeg vet ikke jeg altså, men man skulle jo tro at det burde gå greit.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 22:49   #3
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg vet ikke noe om hvis far er død, men jeg vet hvertfall at det er ikke bra nok å ta bilde selv og skrive ut på fotoprinter hjemme. Vi har en ganske bra en, men skanneren på politistasjonen sa at det var et for dårlig oppløsning på bildet så vi måtte til en fotobutikk for å få tatt bilder.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:28.