Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hva leser du nå?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-06-11, 20:05   #581
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Jeg sliter big time med Stalins kyr. I dag kom Nesbøs Gjenferd i postkassa, så kanskje kua må vente litt.

Gammel 10-06-11, 20:07   #582
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg sliter big time med Stalins kyr. I dag kom Nesbøs Gjenferd i postkassa, så kanskje kua må vente litt.

La kua vente du. Jeg slet meg gjennom Panserhjerter, og konkluderte med at Nesbø er for rå for meg. Kanskje det hadde gått bedre nå når det er lyst om kvelden/natta? *mørkeredd*

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv  
Gammel 10-06-11, 20:32   #583
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

På lydbok: The Strain av Guillermo Del Toro og Chuck Hogan.
På papir: A Clash of Kings av George R. R. Martin.

Bobbelur er ikke aktiv  
Gammel 11-06-11, 10:52   #584
Hannamoren

Hannamoren sin avatar

Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Saras nøkkel. Utrolig bra!

Hannamoren er ikke aktiv  
Gammel 11-06-11, 12:09   #585
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

På lydbok: The Strain av Guillermo Del Toro og Chuck Hogan.
På papir: A Clash of Kings av George R. R. Martin.

Åh, jeg har lest hele GOT-serien i et jafs nå rundt påske, og var så happy da jeg så at det var kommet en bok til på Amazon. Buy with 1-click, yey!

...

Delivery in July? :skingrestemme: (Men nå er det jo snart? )

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 11-06-11, 15:31   #586
scilla

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Er akkurat ferdig med En dåre fri av Beate Grimsrud og nå leser jeg De udødelige av Ketil Bjørnstad.
Veldig fascinerende bøker begge to.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv  
Gammel 11-06-11, 21:22   #587
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olive Oyl, her.

Anna Gavalda skriver slike bøker som jeg kunne ønske jeg likte, men som jeg egentlig synes er ganske kjedelige.

Hmmm ... Jeg elsker virkelig Anna Gavalda! Hun skriver så utrolig bra og stemningsfullt!

amylin er ikke aktiv  
Gammel 11-06-11, 22:23   #588
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Noen som har begynt å lese den siste til Jo Nesbø. Gjenferd.
Spennende?
Jeg MÅ klare å spare den til ferien, derfor har jeg heller akkurat begynt på Øya av Victoria Hislop.

Gammel 11-06-11, 23:18   #589
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Noen som har begynt å lese den siste til Jo Nesbø. Gjenferd.
Spennende?
Jeg MÅ klare å spare den til ferien, derfor har jeg heller akkurat begynt på Øya av Victoria Hislop.

Jeg har lest den. Den er litt spennende - Nesbø er en god forteller, men jeg må være ærlig og si at jeg ble litt skuffet også. Det er ikke den beste boka til Jo Nesbø.

Darth er ikke aktiv  
Gammel 12-06-11, 18:49   #590
Hannamoren

Hannamoren sin avatar

Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Da er jeg begynt på Barnepiken av Kathryn Stockett.

Hannamoren er ikke aktiv  
Gammel 13-06-11, 22:42   #591
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er akkurat ferdig med Gjenferd av Jo Nesbø. I forhold til de tidligere bøkene om Harry Hole, var denne ikke fullt så spennende men heller kjedelig.

Gammel 13-06-11, 22:45   #592
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nabojenta: nei, ikke si det. Jeg får den i morgen og har gleda meg slik. Skikkelig nedtur, eller bare litt nedtur?

Kreps-77 er ikke aktiv  
Gammel 13-06-11, 22:48   #593
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bare litt. Følte Nesbø på en måte hastet med å bli ferdig med boken.

Gammel 13-06-11, 22:48   #594
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg får lese den med åpent sinn og håpe den svarer litt til forventningene.

Kreps-77 er ikke aktiv  
Gammel 13-06-11, 22:50   #595
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Jeg leser Nesbø, Gjenferd nå, og har vel omtrent kommet halvveis. Han skriver godt, men jeg har ikke nesten dødd av spenning ennå.

Og på grunn av FP har jeg fått oppheng i at det står umbrakonøkler i boka, fysjom!

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 13-06-11, 22:50   #596
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Bare litt. Følte Nesbø på en måte hastet med å bli ferdig med boken.

Mmm, det tenkte jeg også. Og kanskje han er litt lei av Harry Hole også. Men - man er ikke fan om man ikke gleder seg til neste bok likevel

Darth er ikke aktiv  
Gammel 13-06-11, 22:52   #597
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Jeg savnet veldig den sitrende spenningen og de makabre bildene jeg laget meg i hodet under de andre bøkene hans.

Gammel 13-06-11, 23:43   #598
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Jeg har også akkurat lest ferdig Gjenferd. Jeg likte den ganske godt, selv om den neglebitende spenningen som var i de to siste bøkene ikke var like framtredende. Men synes ikke det gjorde noe, synes historien var godt skrevet, kanskje ikke veldig troverdig, men det er sjelden hans bøker.

Gammel 13-06-11, 23:46   #599
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Ja, boken er bra den. Men ikke så bra som de forrige.

Gammel 13-06-11, 23:51   #600
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Fordi jeg ble rammet av flommen på vei ned til Oslo rasket jeg med meg ei bok fra Narvesen før jeg løp til bussen: Vann til elefantene av Sara Gruen. Veldig fin bok, synes jeg. Og lettlest.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:54.