Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Hva skjedde med post mortem-tråden?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-11, 14:49   #18
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skjedde med post mortem-tråden?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Darth: uten at jeg skal si så mye om alt det du skriver, for vi har jo hver våre meninger, så vil jeg jo si at selv om det er mer vanlig å ta bilder av døde i dag enn i gamle dager, er det ikke selve "knipse den døde"-konseptet vi snakker om her, det er konseptet med å stille de døde ut som om de fremdeles lever. Det gjøres ikke i dag, så vidt jeg vet. Vi prater altså ikke om vanlige bilder av døde mennesker, egentlig.

Akkurat! Det er jo ikke vanlige bilder av døde mennesker. Slike som kan være vanlige i dag. Spesielt av barn kanskje?
Her er de jo stilt opp med statvier ol. og påmalte øyne på øyelokkene for å se ut som om de er levende. Et helt vanlig fotografbilde. Gjerne med søsken som holder den døde oppe.

Jeg tror dette var ganske vanlig i de mer velstående familiene ja.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:45.