|
|||||||
| Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke filmtitler er dette?
Jupp. Og det er en god film også.
|
|
|
#26 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hvilke filmtitler er dette?Nope. Tror ikke det. Og jeg skjønner filler'n meg lite, jeg klarte bare American Pie.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke filmtitler er dette?3.17514659 - Seven pounds
|
|
|
#28 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hvilke filmtitler er dette?Hva med den ds/dt? |
|
|
|
|
|
#29 |
|
flisespikker
|
ds/dt er den deriverte av stedet med hensyn på tiden. Eller for å si det med mer dagligdagse ord er det et mål på hvordan sted endrer seg med tiden. Det er altså den matematiske definisjonen av fart, det vil si Speed.
Tegningen av den lille kongen inneholder tre formler som alle kan definere en ring. Dermed Lord of the Rings. Og den øverst til høyre, som er skrevet oppover, det vil si loddrett, det vil si vertikalt, er et matematisk uttrykk for en grenseverdi, noe som på engelsk heter en limit. Dermed Vertical Limit.
|
|
|
#30 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Takk!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Hvilke filmtitler er dette?Djeez. Nerder, alle sammen. Det er det dere er.
|
|
|
|
#32 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hvilke filmtitler er dette?Det var derfor jeg la den ut her. Jeg regnet med at noen klarte å nerde seg frem til svarene.
|
|
|
|
#34 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Hvilke filmtitler er dette?X3 er vel XXX (Triple X), den der med helten din, Fibi?
|
![]() |
|
|