Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den enormt lange shoppingtråden 11

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-11, 14:48   #661
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Her har ikke jeg bidratt noe ser jeg.

Denne kjolen er på vei til meg:

Mens denne har jeg akkurat fått og rukket å bruke en gang. Den ser litt kjedelig ut, men er veldig søt på:

Sammen med denne:

I går kjøpte jeg denne:

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 29-05-11, 14:50   #662
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den øverste kjolen var flott! Hvor kjøpte du den?

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 29-05-11, 14:58   #663
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Den øverste kjolen var flott! Hvor kjøpte du den?

Ebay. Det er en Ralph Lauren-kjole, det er sikker mulig å få tak i den andre steder også.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 29-05-11, 22:28   #664
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Gammel 01-06-11, 22:58   #665
Nelly
Superduperaktiv

Nelly sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Nelly er litt kulNelly er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Jeg fikk denne kjolen fra Ellos i går. Og den var faktiskt utrolig flott. Snittet passet perfekt, og stoffet var passe tungt og kjolen var helforet.

Denne har jeg kjøpt i svart, kjempe fornøyd. Jeg har hengemage og liker ikke å vise magen min, men i denne ble jeg også fin med ettersittende klær.

Nelly er ikke aktiv  
Gammel 02-06-11, 00:16   #666
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Nye ballerina sko:

FitFlops:

Litt klær fra Fat Face:

I hvitt:

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 02-06-11, 01:09   #667
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelly, her.

Denne har jeg kjøpt i svart, kjempe fornøyd. Jeg har hengemage og liker ikke å vise magen min, men i denne ble jeg også fin med ettersittende klær.

Det eneste som var "feil" var at den var litt lang. Jeg liker at skjørtekanten er litt høyere, så jeg tenkte jeg skulle være så snill å la svigermor legge den opp for meg.

Og siden den kostet slikk og ingenting tenkte jeg å bestille den samme i marineblå.

Gammel 02-06-11, 14:03   #668
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Litt klær fra Fat Face:

I hvitt:

Så fine klær og sko.

HVordan er størrelsen på Fat Face? Hva er f.eks. str 18?

Nasse er ikke aktiv  
Gammel 02-06-11, 14:12   #669
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Bestiller du på Fatface.com og får toll og tull på alt eller har de en butikk i Norge?
Den singlettoppen var så fiin!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv  
Gammel 03-06-11, 00:22   #670
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Håper denne passer

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 03-06-11, 00:35   #671
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nasse, her.

Så fine klær og sko.

HVordan er størrelsen på Fat Face? Hva er f.eks. str 18?

Takk

Jeg er vel str 40 og Fat Face klærne jeg har kjøpt er stort sett i str 12, noe i 10. Str 18 vil vel da tilsvare sånn ca 46.

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 03-06-11, 00:36   #672
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Bestiller du på Fatface.com og får toll og tull på alt eller har de en butikk i Norge?
Den singlettoppen var så fiin!

Jeg har kjøpt alt i Aberdeen. Har ikke sett dette merket i Norge Synes klærne er fine og behagelige og slett ikke dyre.

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 06-06-11, 20:33   #673
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Regnkåpe/ lang jakke fra Didriksson. Herlig å ha noe langt og litt allværsaktig som alternativ til mine jakkekorte i regnvær.

Gammel 07-06-11, 20:28   #674
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Mitt nye, sunne jeg har kjøpt:

Bukse fra Adidas

Fleece fra Didriksons

Sportsbh fra Pierre Robert

Pulsklokke Suunto M4.

Og en rosa-burgunder t-shirt fra Adidas jeg ikke fant bilde av på nettet.

Jeg skal bli gangstienes egen variant av Zumba-dame.

Sundae er ikke aktiv  
Gammel 07-06-11, 20:44   #675
eka
Grubler.

eka sin avatar

eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sundae, her.

Pulsklokke

Den så fin ut. Hvor er den kjøpt? Pris?

Gammel 07-06-11, 22:32   #676
Sundae

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Den er kjøpt i utlandet, for 130 euro på tilbud (sto normalpris 199 euro, om det stemmer vet jeg ikke). Har sett den i nettbutikker fra 1100 kr til 1400 kr, bland annet her. Der har de forøvrig farlig mye fint.

Sundae er ikke aktiv  
Gammel 07-06-11, 22:48   #677
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Bluse på Claire. Eller Tunika, heter det visst. Kjempesøt.

Gammel 08-06-11, 00:04   #678
Christa

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Kjøpt meg badedrakt fra Change:

Den er så jeg kan ha den litt ned på låren om jeg vil eller trekke sidene litt opp, her ser man det bedre:

Men i denne fargen:

Uups, litt store bilder ja...

Sist redigert av Christa : 08-06-11 kl 00:09.
Christa er ikke aktiv  
Gammel 08-06-11, 11:06   #679
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Venter på øredobber fra etsy

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 08-06-11, 11:47   #680
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sko og bikini:

Dronningen er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:23.